عمومی

فلیم‌های «بن استیلر» در تلویزیون

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،
طبق اعلام روابط عمومی نمایش ، این شبکه در بخش ژانر هفتگی خود فیلم های آشپزی را پخش خواهد کرد و در قسمت “صحنه ها” فیلم هایی با بازیگر بن استیلر ، کمدین معروف را به نمایش می گذارد. شبکه شو با برنامه ریزی برای پخش فیلم های کمدی از جمله “مهمان بابا” ، “ما خانه نیستیم” ، “رستاخیز نی ری” و “آواز خواندن در خواب” ساعت 13 این تعطیلات را جشن می گیرند.

در بخش صحنه ، او فیلم هایی با بازی بن استیلر را نشان می دهد که به ترتیب از شنبه تا جمعه ، ساعت 21 شب ، برای بازیگران “ملاقات با والدین” و “شب در موزه” محبوب هستند ، “نگهبانان همسایه ها” “،” موزه شب “، 1،2،3 و” ملاقات با والدین “،” سرقت از برج “و” تاریخچه خانواده از میروف “.

شبکه شبکه در بخش ژانر منتخب هفتگی ، این شبکه به ترتیب در مورد ساخت فیلم در ساعت 19 عصر عصر شنبه تا جمعه با عناوین فیلم نمایش می دهد. “موش کوک” ، “پاستاریون” ، “کافی” ، “یک کوک باشید” پخش می شود.

فیلم های کلاسیک گذشته “گاوچران ها” ، “قلعه” ، “برانیگا” ، “در پشت بام جهان جزیره” ، “دردسر عمومی” ، “خرس قرمز” و “زندگی شگفت انگیز” است که مخاطب می تواند از آن تماشا کند شنبه تا جمعه این فیلم ها را تماشا کنید.