فرهنگ و هنر

پرونده شبکه نمایش خانگی روی میز «پرانتز باز»

برنامه “Prantbaz” رادیو نمایش برای نمایش خانگی جمعه (1 آگوست) افتتاح می شود.

به گزارش سرگرمی برای همه ، ویراستار نیما رییسی و ویراستار مارال دوستی ، این برنامه با هدف پرداختن به رابطه فرهنگ و اخلاق در آثار تصویری انجام می شود.

با توجه به شیوع این مشکل در موقعیت شبکه نمایش خانگی ، Prantzbaz این روابط را با هدف آگاهی بخشی و گوش دادن به نظرات مختلف بررسی می کند.

“پرانتزباز” که یکی از پرطرفدارترین برنامه های رادیویی بود ، پس از بازگشت به هوا در موضوعات مختلف ، میزبان هنرمندانی چون علی نصیریان ، داریوش مهرجو ، مهران مدیر ، رضا کیانیان ، علیرضا خمسه ، فرشته صدری ارفع ، مجید واشقانی ، محمود بود. پاکونیت خرم و غیره مهدی یزدان بود.
این برنامه پرونده های خاص را در هر شماره بررسی می کند و موضوع هر هفته را به عنوان فیلم بزرگداشت سینمای ایران پیوند می دهد. در این هفته ، بررسی رابطه بین سانسور در حوزه اخلاق فرهنگی و آثار تجسمی به عنوان محور اصلی فیلم “بدون تاریخ ، بدون امضا” انتخاب شده است.

پنجمین شماره از «براکت های باز» با حضور کارشناسانی چون علیرضا بهرامی ، نغمه دانش ، فرانک آرتان ، نیما رییس همراه خواهد بود.

«Prantzbaz» هر جمعه ساعت 21 پخش می شود. ساعت 00 ، از گروه برنامه های مستند و مختلط رادیو شو در رادیو پخش زنده از موزه فیلم.

انتهای پیام:

انتهای پیام: