فرهنگ و هنر

دو فیلم پروانه نمایش گرفتند

هیئت پروانه نمایش فیلم سینمایی با صدور دو پروانه نمایش فیلم موافقت کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی و بصری، هیات نمایشگاه های فیلم سینمایی در جلسه اخیر خود مجوز نمایش فیلم های رو در رو را صادر کرد. رضایت تهیه کننده و کارگردان سید حسین شهابی و تهیه کننده 2888 کارگردان کیوان علی محمدی.

در فیلم «چهره به چهره» که بیش از 100 بازیگر در آن به ایفای نقش پرداختند، مصائب و مشکلات هنرجویان علاقه مند به بازیگری در ممیزی های مختلف به تصویر کشیده شده است.
شهابی که این روزها مشغول نگارش فیلمنامه فیلم جدید است، در فیلم چهره به چهره به ایفای نقش پرداخت.
فریبا خادمی، سارا باقری، مهرزاد جعفری، رزا بهشتیان، امیرنادر بابایی، هستی زارعی، المیرا صارمی، نادیا شادمان، مازیار مهرگان. استاد اسلامی. مهرداد نوری، صبا توکلی، مرجان رهنما، مریم رهنما، شایان اسعدیان، مهران محبی، بهنام خاکزادان، وحید هادی پور، امیرحسین بهبهری، معصومه عباسی، شهریار جعفری، محمد تیموری، احمد کزالباش، محمود کزالبهورزی، محمود کزالبهورزی. و…

2888 به کارگردانی کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری با بازی هادی حجازی فر، حامد کمیلی، کامبیز دیرباز، امین حیایی، سام درخشانی، کروش تهامی، احمد مهرانفر، رضا یزدانی، کامران تفتی، سعید چنگیزیان، رامین ناصر، ناصر ساخته شده است. کاظم سیاه، میلاد رحیمی، رضا آفتابی و هومان علایی بازیگران این فیلم هستند.
در بخشی از خلاصه داستان این اثر آمده است که بیژن نگهبان بازی در تاریکخانه عملیات منتظر بازگشت دو خلبان F4 عباس دوران و محمود اسکندری است که به بغداد حمله کرده و بمباران کردند.

انتهای پیام