اجتماعی

شناسایی توانمندی‌های افراد معلول خدمتی ماندگار است

سرگرمی برای همه/ کرمان رئیس بهزیستی کرمان توسعه خودباوری و ظرفیت شناسی افراد دارای معلولیت را یک «خدمت دائمی» ارزشمند دانست. آنها متعهد به خدمت به جامعه خود هستند.

به گزارش سرگرمی برای همه به نقل از روابط عمومی بهزیستی کرمان، امروز 28 دی ماه در رزمایش هم اندیشی که در شهر کاله گنج برگزار شد، بیش از هزار محصول – یک سبد 500 هزار تومان، بیش از هزار. بسته های بهداشتی – یک بسته مایحتاج 60 هزار تومانی – لوازم خانگی شامل 200 عدد بخاری، 230 عدد پتو، 60 سیلندر نایلون ضخیم، لباس زمستانی و … – جمعاً به ارزش 2 میلیارد ریال به سیل زدگان جنوب شهرستان ها اهدا شد. کمپ خیریه آبشار عاطفه.

در این مراسم علیرضا وحیدزاده رئیس بهزیستی استان کرمان به اهمیت حضور فعال و مسئولانه خیرین، سازمان های مردم نهاد در ساماندهی وضعیت نیازمندان در شرایط بحرانی پرداخت. ببینید بسیاری از مشکلات جامعه می تواند. با آگاه کردن مردم در مورد مشکل آن را حل کنید.

وی با اشاره به فرصت های بالقوه جامعه هدف گفت. “کمک‌های اهداکنندگان باید به دنبال شناسایی و توسعه قابلیت‌های جامعه هدف باشند، زیرا می‌تواند ابزار بسیار موثر و قدرتمندی برای بهبود وضعیت آنها باشد.”

رئیس بهزیستی کرمان اعلام کرد. امیدواریم این گونه خدمات با کمک ها و حمایت های هدفمند ادامه یابد و مسیر استقلال پایدار را برای محرومان، نیازمندان و جامعه تضمین کنیم.»

انتهای پیام: