اجتماعی

کمپین واکسیناسیون افراد معلول، کم‌برخوردار، معتاد و بی‌خانمان در تهران

رئیس اداره بهداشت شهرداری تهران گفت: افراد کم درآمد ، مهاجران غیرقانونی ، مصرف کنندگان مواد مخدر ، افرادی که در سکونتگاه های غیررسمی شهر زندگی می کنند از طریق کمپین “تهران متولد می شود” واکسینه می شوند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، شهر بر اساس بیانیه شهر ، عنایب نصیری ، رئیس اداره کل بهداشت شهرداری تهران ، در مورد کمپین “تهران در حال تولد دوباره است” گفت. “متأسفانه افرادی در تهران هستند که هنوز واکسیناسیون برنامه ریزی نکرده اند. تهران به همراه سازمان های وابسته به آن واکسیناسیون آن افراد را در دستور کار خود قرار داده است. این کمپین افراد آسیب پذیر ، مهاجران غیرقانونی ، سوء مصرف کنندگان مواد مخدر ، افرادی که در شهرک های غیررسمی شهر زندگی می کنند را واکسینه می کند.

نصیری در مورد احتمال واکسیناسیون عمومی افزود: در راستای این کمپین ، واکسیناسیون افراد مسن و معلولانی که به دلیل ناتوانی شدید یا بی سرپرستی واکسینه شده اند ، به راحتی واکسینه می شود.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون آن افراد گفت: آنها واکسینه نشده اند ، به مراکز واکسیناسیون سیار معرفی می شوند.

سرپرست معاونت بهداشت شهرداری تهران درباره مقاومت افراد در برابر واکسیناسیون گفت. مرکز مرکز معلولیت ، با شنیدن دلایل آنها ، توصیه ها و اطلاعات مربوط به مزایای واکسیناسیون را در اختیار آنها قرار می دهد.

نصیری با اشاره به نحوه اطلاع رسانی از کمپین “تهران دوباره زنده می شود” افزود. شهروندان متقاضی واکسن باید در سیستم همسایگی من ثبت نام کنند یا با شماره 137 تماس بگیرند و کد 6 را شماره گیری کنند تا وضعیت واکسیناسیون خود را اعلام کنند تا نیروهای متحرک برای تزریق واکسن در محل زندگی خود حاضر شوند.

در مورد تعداد افراد آسیب پذیر در تهران ، رئیس اداره بهداشت شهرداری تهران. به عنوان یک فرد معلول در کشور بستگی به اعلام سازمان بهزیستی دارد که کارت های معلولیت را صادر می کند. متأسفانه ، این آمار هنوز دقیق نیست و نمی توان به عنوان منبع استفاده کرد.

انتهای پیام: