عمومی

رقابت ۴۲۳۴ داوطلب کاشانی کنکور سراسری ۱۴۰۲ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مصطفی زاهدی فر ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری کنکور سراسری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آزمون سراسری ۱۴۰۲ چهار هزار و ۲۳۴ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی ابراز داشت: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۶ زن و یک هزار و ۶۳۷ مرد هستند که در پنج گروه آزمایشی طی دو روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون آموزشی دانشگاه کاشان به رقابت یک هزار و ۸۵۵ داوطلب (یک هزار و ۲۶ زن و ۸۲۹ مرد) درگروه های آزمایشی علوم انسانی و ریاضی در نخستین روز برگزاری آزمون صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه اشاره کرد و تصریح کرد: در عصر چهارشنبه نیز آزمون گروه آزمایشی هنر با حضور ۲۹۵ داوطلب (۲۲۵ زن و ۷۰ مرد) برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۷۵۸ داوطلب (یک هزار و ۱۳۲ زن و ۶۲۶ مرد) در گروه آزمایشی گروه علوم تجربی در صبح پنجشنبه ۱۵ تیرماه در این حوزه امتحانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

زاهدی فر به برگزاری آخرین نوبت آزمون سراسری در گروه زبان‌های خارجی اشاره کرد و افزود: این آزمون نیز با حضور ۳۳۵ داوطلب (۲۲۳ زن و ۱۱۲ مرد) در عصر پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: جهت رفاه حال داوطلبان و برگزاری آزمونی ایمن حدود ۲۵۰ نفر عوامل اجرایی این آزمون را در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان بر عهده دارند.

شایان ذکر است مرحله نخست آزمون سراسری ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور در محل آزمون دانشگاه کاشان با حضور سه هزار و ۸۴۸ داوطلب (دو هزار و ۳۰۸ زن، یک هزار و ۵۳۹ مرد) طی دو روز در چهار گروه آزمایشی برگزار شد.