اجتماعی

توضیحات شهریاری درباره ماجرای تحویل ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا به مجلس

رئیس کمیته بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ماجرای تحویل 1500 دوز واکسن آنفولانزا به داروخانه در مرکز بهداشت مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد و سپس آن را به وزارت بهداشت بازگرداند.

حسینعلی شهریاری در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، در تشریح تحویل 1500 واکسن آنفلوانزا به داروخانه مجلس و برگرداندن آنها به وزارت بهداشت گفت: قرار بود چهارده تا 16 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا به کشور وارد شود ، اما دولت ارز را به موقع تأمین نکرد و واردات آن به تأخیر افتاد. اگر دولت از اوایل ماه اوت تا اوایل سپتامبر ارز خارجی برای واکسن آنفلوانزا تأمین کند ، در واردات واکسن از طریق کشوری که قرار بود ما را واکسینه کند ، مشکلات زیادی وجود دارد.

او ادامه داد. “سرانجام ، برخی واکسن ها وارد کشور شده اند. رئیس اداره کل بهداشت مجلس شورای اسلامی ، مانند سال های گذشته ، 1500 دوز دریافت کرده است. این تعداد واکسن فقط برای نمایندگان نیست ، مجلس چندین هزار کارمند دارد ، از جمله کارمندان پارلمان ، کارشناسان مرکز تحقیقات – حتی مستمری بگیران بالای 65 سال – نمایندگان. این واکسن طبق معمول توسط اداره کل بهداشت و درمان مجلس تصویب شد ، اما از آنجا که امسال همه واکسن های لازم وارد کشور نشده است ، ابتدا نباید این واکسن ها به مجلس داده می شد ، اگرچه این واکسن هنوز به کسی توزیع نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد. به دنبال انتشار خبر تحویل 1500 واکسن آنفلوانزا به مرکز بهداشت کنگره ، جو سازی علیه نمایندگان آغاز شد. من پنج سال نماینده بوده ام و در این مدت ماشین اجاره ای ، تلفن یا پول دریافت نکرده ام ، چون همه آنها را داشتم ، اما مردم باید اعتراف کنند که تعداد زیادی از نمایندگان از شهرهای کوچک به تهران می آیند ، در حالی که نمایندگان معلمان ، کارمندان دولت هستند. : این شرایط نمی تواند در تهران زندگی کند. مجلس باید خانه ای در اختیار آنها قرار دهد. این منطقه یک ماشین 24 ساعته با راننده دارد ، اما مجلس این فرصت ها را به نماینده ارائه نمی دهد ، که شامل اجاره دفاتر آنها نیز می شود.

او توضیح داد. “برخی از نمایندگان 4 یا 5 حوزه انتخابیه دارند که هر یک از آنها به یک دفتر احتیاج دارند که مجلس باید دفاتر را برای آنها اجاره کند تا نماینده آن شغل را ترک نکند.” نماینده در تهران باید در قبال مشتریانی که هر روز به وی سر می زنند ، حتی در منزل نماینده تهران پاسخگو باشد. در این مدت برخی افراد بیمار می شوند و در خانه نماینده می مانند ، بنابراین برخی از نمایندگان مجبورند یک یا دو طبقه اجاره کنند. “در این شرایط ، مجلس دخالت نمی کند ، و جاسوسی علیه نمایندگان هر روز در کشور انجام می شود ، و این مسئولیت ها نباید به نماینده اختصاص یابد. سو Mis مدیریت در گذشته بوده است ، تصور غلطی که باید اصلاح شود.

پس از اعلام پنجشنبه شب تحویل هزار و 500 واکسن آنفلوانزا به مجلس شورای اسلامی ، مدیرکل بهداشت و درمان مجلس از تحویل 1500 واکسن به داروخانه بهارستان در سال جاری به دلیل شرایط خاص واکسن آنفلوانزا خبر داد. بازگشت به وزارت بهداشت.

انتهای پیام: