عمومی

پاسخ روابط عمومی مجلس به گزارشی درباره حقوق نمایندگان مجلس

اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی به منظور انتشار و ماهی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در یکی از روزنامه های آنها به آن واکنش نشان دادند.

گزارش — توضیحات روابط عمومی وزارت به مجلس آمد و در پی انتشار یک گزارش خلاف واقع “تصویر ماهی به حقوقی مجلسیها” در یکی از رسانه های جمعی و خلاق عوام مجوز در فضای مجازی کل فرهنگی و روابط عمومی با انتشار نظرات به اقتباس از حقوق نمایندگان از قانون اجرای سیستم مختصات پرداخت برابری حقوق e همطرازانشان دستگاه های دیگر و بارگذاری ورودی اعضا در سازمان مدیریت و اشتغال نیروی کار است که تطبیق این برنامه برای کلاس ششم توسعه گفت. متن این توضیحات به شرح زیر است:
۱. پرداخت حقوق اعضای پارلمان بر اساس قانون از سیستم هماهنگ پرداخت به کارکنان دولت است.
۲.به کاهش هزینه های مجلس, تعدادی از اعضای این روش درستی برای محاسبه حقوق ماهانه اعضای نیستند.
۳. نمایندگان حداکثر همطرازان دیگر نیروها در محل کار و دستگاه ها باید حق آن را دریافت.
۴. یک گزارش با عنوان “تصویر هسته مجلسیها” آمده در این ویدئو درست است و واقعی نیست به خصوص زمانی که او به نقل از آمار و ارقام و تخمین می زند برای کمک موزاییک گرفته و صحت پیام حساب حق ندارد به.

در پایان یادآوری است که به دنبال آزادی مطبوعات که در آن حقوقی برخی از مدیران دستگاه ها در ماه ژوئن ۹۵ کتاب از نمایندگان مجلس دهم در برنامه ششم اندازی سیستم ثبت نام از حقوق و مزایای کارمندان دولت و مقامات در این کشور اتخاذ کرده اند خود را در اجرای این حکم قانونی و توسط مردم هر روز و هر ماه از طریق اینترنت از میزان حقوق و دستمزد دریافت شده توسط هر یک از مدیران کشور ابلاغ شده است. پس از اطلاع از این نهاد حقوقی, حقوق و دستمزد از همه اعضای ملت, همچنین این سیستم با توجه به این واقعیت است که در سازمان اداری و استخدامی وزارت امور خارجه آن را بوت.

پایان پیام