عمومی

آغاز تولید واکسن کرونا در انستیتو پاستور ایران

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،
دکتر احسان به مصطفوی افزود. در ایران آزمایش بالینی واکسنی که توسط م Instituteسسه فینلا کوبا با مشارکت انستیتوی پاستور ایرانی در کوبا تولید شده است ، در حال انجام است. مطالعات تعیین می شود.

او گفت. “این واکسن مرحله اول و دوم آزمایشات بالینی را در کوبا پشت سر گذاشت و مرحله سوم از 26 مه در اصفهان ، ایران و سپس در هفت شهر دیگر آغاز شد: جان آنجان ، همدان ، بندابباس ، کرمان ، یزد ، بابل. ساری همچنین واکسینه شدن را شروع کنید.

وی به مصطفوی افزود. 24000 نفر از افراد 18 تا 80 ساله در این مطالعه قرار گرفتند ؛ این واکسن در مدت زمان 4 هفته در شهرهای هدف تجویز شد. در تاریخ 25 ژوئن ، تزریق دوم واکسن در اصفهان از سر گرفته شد و طی روزهای اخیر بیش از 1000 هموطن در شهرهای زنجان و همدان واکسینه شده اند.

متخصص اپیدمیولوژی ادامه داد. ارزیابی واکسن دوم ، داوطلبان بیشتر اثر بخشی واکسن به عنوان هدف اصلی این مرحله از مطالعه ارزیابی می شود.

بعدا رئیس مرحله سوم برنامه آزمایش بالینی واکسن مشترک ایران و کوبا تأکید کرد. به موازات مطالعه ، موسسه پاستور ایران تولید واکسن را آغاز کرده و در حال توسعه زیرساخت ها است. ما خوشبین هستیم که قادر خواهیم بود روز به روز ظرفیت تولید خود را برای تأمین برخی از نیازهای کشور گسترش دهیم.

پ به مصطفاو افزود. لازم به ذکر است که در دو شهر یزدی و زن آنجان علاوه بر دو دوز تزریق شده ، دوز سوم به عنوان دوز یادآوری تزریق می شود. ما انتظار داریم که این تزریق تقویت کننده اثر واکسن را افزایش دهد ، که در این مطالعه نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت. با این حال ، باید توجه داشت که این واکسن مانند اکثر واکسن های دیگر در جهان ممکن است در ماه ها یا سال های آینده تشدید شود.

وی نتایج مرحله سوم آزمایشات بالینی را در رابطه با زمان ارسال آنها به سازمان غذا و دارو روشن کرد. پس از تزریق دوز دوم واکسن ، هنگامی که نتایج واکسن مشخص شود ، نتایج برای تأیید واکسیناسیون عمومی به سازمان غذا و دارو ارسال می شود. نگاهی بیندازید:

وی به مصطفوی افزود. “مطالعات در کوبا نشان می دهد که این واکسن هنوز مصونیت خود را در برابر جهش های رایج حفظ می کند. در عین حال ، پتانسیل واکسن وجود دارد که اگر مشخص شود جهش های موثر بر ویروس بر ایمن سازی واکسن تأثیر می گذارد ، ممکن است نسبتاً کوتاه تغییر کند. دوره زمانی. “برای پاسخ به جهش های جدید.