استان ها

با اعتبار ۱۲۵ میلیارد ریال، اولین کارخانه خیرساز جنوب فارس آغاز به کار کرد

اولین کارخانه خیریه جنوب فارس با وام 125 میلیارد ریالی آغاز به کار کرد.

امام حسین اشکنان مسئول گروه جهادی کارگزاران بزرگ لامرد گفت: اولین کارخانه خیریه با اعطای وام 125 میلیارد ریالی در جنوب فارس آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه از لامرد; حاج محمد حسن پور ایجاد شغل برای بی خانمان ها، قربانیان خشونت، جوانان را از اهداف بلندمدت امام حسین اشکنان، گروه جهادی کارگران بزرگ شهرستان لامرد برشمرد. ، کارآفرینی و تولید است و امیدواریم متولیان امر نیز در رفع مشکلات اراضی مجتمع ها همکاری لازم را داشته باشند.

نیکوکار افزود. انشاالله در روزهای آینده سومین کارخانه خیرساز (قطعات بتنی) بازسازی خواهد شد.

حسن پور با اشاره به اینکه درآمد حاصل از کارخانجات خیریه صرف امور عام المنفعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارخانه نایلون گروه جهادی امام حسین اشکنان از ماه گذشته در سه شیفت کاری با اشتغالزایی مستقیم 21 نفر آغاز به کار کرد. .

وی افزود: زیربنای کلبه این کارخانه 850 متر با فضای کافی برای توسعه است که در آینده با نصب تجهیزات جدید تولید آن افزایش می یابد، اشتغال زایی بیشتری خواهد داشت.

رئیس جمع کثیری از کارگران امام حسین اشکنان گفت: با توجه به اینکه کارخانه نایلون و نایلکس دارای پروانه بهره برداری است، مواد آن از طریق پتروشیمی جم از طریق بورس خریداری و محصولات به کشورهای همسایه صادر خواهد شد. رفع نیازهای مردم جنوب فارس.»

حسن پور از خیرین داخل و خارج کشور برای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری تقدیر کرد. وی ادامه داد: از همه خیرین تقاضا دارم زمان بیشتری را در عرصه تولید صرف کنند تا بزرگترین دغدغه جوانان عزیز ما که اکنون مشکل اشتغال است. “حل شد.”

انتهای پیام: