استان ها

افتتاح 11 پروژه با اعتبار 162 میلیارد و 400 میلیون ریال در ملایر

افتتاح 11 پروژه در ملایر با وام 162 میلیارد و 400 میلیون ریالی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق دولتی استان همدان از افتتاح 11 پروژه با وام 162 میلیارد و 400 میلیون ریالی همزمان با هفته دولت ملایر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرگرمی برای همه از همدان، علی سهرابی بیدار در آیین افتتاح پروژه های برق شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت. این شهرستان مشتمل بر دو بخش و بخش مرکزی با 208 دهستان و به 132 هزار و 175 مشترک شهری و روستایی خدمات رسانی می کند. .

وی افزود: طول شبکه های فشار متوسط ​​شهرستان ملایر 1779 کیلومتر، طول شبکه فشار ضعیف 1279 کیلومتر و تعداد پست های این شهرستان 3820 پست است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق دولتی استان همدان از تبدیل بیش از 50 درصدی 614 کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهر ملایر به کابل خودگردان خبر داد و گفت: این شرکت به پروژه های خوبی دست یافته است

وی اعلام کرد: 11 پروژه با اعتبار 162 میلیارد و 400 میلیون ریال به مناسبت این ایام در شهرستان ملایر به بهره برداری می رسد که شامل تامین برق تولیدی ها، محل های کار، چاه های کشاورزی و … است.

با بیان اینکه در حوزه عمران شهری بیش از 2.5 کیلومتر شبکه شهری کم فشار با هزینه ای بالغ بر 6 میلیارد ریال احداث شد، گفت: برای بهسازی و بهینه سازی شبکه های روستایی بیش از 1200 میلیون هزینه شده است.

او ادامه داد. توسعه چاه های کشاورزی و صنعتی با نصب 27 ترانسفورماتور و احداث شبکه هوایی به طول بیش از 5 کیلومتر با هزینه ای بالغ بر 52 میلیارد ریال محقق شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه ای همدان خاطرنشان کرد. به منظور کنترل بار برق و پایداری مداوم شبکه، 6 دستگاه سوئیچ هوشمند سکشنالیزر از نوع RTU با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال نصب شد.

او یادآوری کرد. به منظور تثبیت بار در منطقه جنوب استان و کنترل بار در این منطقه، مرکز دیسپاچینگ برق و اورژانس جنوب استان در مرکز ملایر افتتاح می شود. 45 میلیارد ریال.

سهرابی بیدار با اشاره به اینکه تاکنون با مشارکت هموطنان عزیز با برنامه های تشویقی و برنامه ریزی دقیق در حوزه های صنعتی و کشاورزی توانسته ایم پیک تابستان امسال را به سلامت پشت سر بگذاریم، گفت: با تشکر از مشارکت هم روستاییان عزیز در مدیریت پیک بار تابستانی نیازمند مدیریت و نگهداری مصرف برق تا پایان تابستان امسال هستیم.

شیما کوریدیان همدانی

انتهای پیام/

آیا این خبر کمکی کرد؟

بر اساس نتیجه 1: رای دادن به و 0: رای مخالف