اجتماعی

بهره برداری از ۲۹۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه گردشگری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی اصغر مونسان عصر دوشنبه در مراسم افتتاح کاخ موزه خسروآباد سنندج گفت. “با وجود همه فراز و نشیب های دشمن ، ما در تاریخ افتخار بیشتری خواهیم داشت.”

او افزود. “ما 7000 سال تاریخ تمدن داریم ، این نشانه قدمت ایران است.”

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه حوزه فرهنگی همیشه مورد ظلم واقع شده است ، گفت. “در دولت دوازدهم تحریم های ظالمانه ای علیه کشور ما اعمال شد که حداکثر فشار را به مردم وارد می کرد. دولت ناگزیر معیشت را ترجیح می دهد.” کمتر به حوزه فرهنگ توجه داشت.

مونسانتو به این بناهای تاریخی اشاره می کند Gr: آنها تاریخ و هویت کشور هستند. آینده ، بنابراین وی از بناهای تاریخی کشور در وزارت استفاده کرد ام:،

وی با بیان اینکه طبق برنامه های وزارت امور داخله ، مشارکت مردم و سرمایه ها مناطق را به مناطق گردشگری تبدیل کرده است ، افزود: از ظرفیت خانه های محلی می توان به عنوان منطقه گردشگری برای اشتغال زایی استفاده کرد.

وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گفت. “به این ترتیب ، بنای تاریخی حفظ می شود ، گردشگری تجاری ایجاد می شود.”

مونسون افزود: “طبیعت گردی یکی از مهمترین زمینه های گردشگری است که خوشبختانه با کمک مردم ایجاد شده است.”

وی اشاره کرد که 29 هزار میلیارد درام برنامه گردشگری در دولت دوازدهم به بهره برداری رسید. 461 هتل ، 460 هزار تخت و 2200 هتل برای بوم گردی افتتاح شده است.

به گفته وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، بیش از 90 مورد در زمینه هنر محلی بازیابی شده است و پروژه های جدید “بسته بندی” و ایجاد بازارهای جدید ابزارهای مثری در این زمینه است.

مونسون ، وی خاطرنشان کرد کالبر برای اشتغال پایدار ، آنها می توانند در زمینه های گردشگری ، بوم گردی فعالیت کنند ، ما زمینه ای برای آنها ایجاد می کنیم.