استان ها

۵۶۹ فرصت اشتغال با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریالی ایجاد می‌شود

سرگرمی برای همه/ خراسان جنوبی مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به افتتاح برنامه های ایجاد اشتغال از تسهیلات تبصره 16 بسیج و صندوق های قرض الحسنه اشاره کرد و خبر داد. 331 کارگاه با 569 شغل و 145 میلیارد ریال وام افتتاح می شود.

مهدی هنری امروز پنجشنبه 5 آبان ماه به رسانه ها گفت. رزمایش جهادگر فاطمی 2 از امروز در استان و شهرستان سربیشه آغاز شده و به مدت 15 روز در سراسر استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرگرمی برای همه، وی با بیان اینکه 8 هزار و 300 جهادگر در 463 نقطه هدف شناسایی شده و برنامه ریزی شده در خراسان جنوبی در حال ارائه خدمات هستند، افزود: خدمات.

مسئول سازمان «بسیج» سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت. فعالیت های جهادی در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، فنی و مهارتی، خدمات دینی و دامپزشکی تعریف می شود.

هنری با اشاره به اینکه 65 درصد جهادگران برادر و بقیه خواهر هستند، گفت: افتتاح پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال نیز در هفته بسیج انجام می شود.

همزمان با هفته بسیج 42 پروژه عمرانی و خلع ید با اعتبار 223 میلیارد ریال راه اندازی می شود که شامل پروژه های آبرسانی روستایی، آبرسانی کشاورزی، اصلاح شبکه، اسکان مستضعفان، آسفالت معابر بین مزارع، کلانتری و … می شود. . سنگرهای بسیج، قنات ها و پروژه های فرهنگی.آموزشی.

هنری از برگزاری همایش ملی مدیران اقتصاد مقاومتی در 6 استان کشور از جمله خراسان جنوبی خبر داد و افزود. این همایش 17 آذرماه با حضور 2000 تولیدکننده، پیشرو و واسطه با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، حسینیه جماران بیرجندی برگزار می شود.

او اضافه کرد: مجتمع های آبرسانی «جهاد» 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای فاز دوم 375 روستا با همکاری آبفای استان شناسایی شده است که پیش بینی می شود تمام روستاهای منطقه آبرسانی شود. سه سال.

هنری با اشاره به اینکه 123 پروژه با وام 345 میلیارد ریالی از منطقه آزاد قیر در حال اجراست.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در خصوص جهاد بصیرت افزایی گفت. قرار است چهار هزار و پنج کیلووات نیروگاه خورشیدی در این ایالت ایجاد شود.

وی به فعالیت گروه های جهادی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت 2 هزار و 189 اردوی جهادی برگزار و 26 هزار جهادگر به ارزش 146 میلیارد ریال خدمات ارائه کردند.

هانری با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری جهادگران در شهرستان فردوس در 22 شهریور ماه سال جاری گفت:

هنری گفت. در قالب این همایش نمایشگاه «توانمندی های اشتغال» نیز برگزار می شود و به 50 نفر از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی جوایزی اهدا می شود. در ادامه نمایشگاه های «اقتصاد برای مردم قدرت» از ابتدای آذرماه نمایشگاه محصولات روستایی در میدان ابوذر بیرجندی برپا می شود که تا پایان هفته آینده ادامه خواهد داشت و در این نمایشگاه 90 تولیدکننده; محصولات خود را برای فروش ارائه خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری 88 نمایشگاه شهرستانی، منطقه ای و کشوری محصولات روستایی در سال گذشته یادآور شد. امام حسن مجتبی (ع) در مدت 30 ماه اعتبار 250 میلیارد تومانی اجرا شد و 110 روستای منطقه از آب شرب برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام