استان ها

اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی بنیاد علوی برای تجهیزات اماکن ورزشی شهرستانهای اردبیل

به گزارش خبرگزاری برن از اردبیلملاقات: مدیر کل: ورزش و جوانان کشور: اردبیل با روسای ادارات شهرستان های تابعه که به صورت وبینار در محل ستاد سجاد انوشیروانی برگزار شد. مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: روسای ادارات شهرستان ها اعتبارات لازم را برای هماهنگی برنامه های دهه فجر، دستورالعمل اجرایی طرح های عمرانی شهرستان، تامین کنند. ظرفیت سازی مواد 88-27 توسعه زیرساخت های ورزشی شهرها، ساماندهی اموال مدیریت شهری و کمیته های ورزشی، اعمال کنترل بر باشگاه های خصوصی با حضور نمایندگان اماکن، ادارات بهداشت و درمان. اداره کل ورزش و جوانان، استفاده از مهارت ها نمایندگان: مجلس: اسلامی: تامین وسایل لازم برای توسعه ورزش حوزه و همچنین پروژه های در دست ساخت، نظارت دقیق بر فرصت های اماکن ورزشی، دقت در استخدام مربیان ورزشی، حفظ بیت المال، غالب. شرایط و مقررات کلی انجام اقدامات لازم در بخش های مختلف اداری و مناطق روش: پیام بگذارید.

مدیرکل ورزش و جوانان دکتر سجاد انوشیروان استان ادبیل: در این جلسه بنیاد علوی از اعطای وام 10 میلیارد ریالی برای تجهیز مجدد تجهیزات ورزشی شهرستان ها خبر داد. طبق توافقی که با بنیاد «علوی» انجام شد، یک میلیارد تومان برای تجهیز وسایل ورزشی مقرر شد. شهرها از جمله تشک تاتامی، تور، توپ، سایر تجهیزات ورزشی را بخرید و آنها را برای شهرها در دسترس قرار دهید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بر استفاده از ظرفیت های موسسات خیریه در شهرستان ها تاکید کرد. بخشداری مغان بیشترین پتانسیل را برای حمایت از خیرین ورزشی دارد؛ انتظار می رود شهرداران شهرها به صورت هماهنگ در این حوزه فعالیت کنند تا با دستورالعمل های جدید انجمن خیریه تشکیل شود و بیله سوار بالاترین آمار را در این منطقه دارد. از حمایت خیرین ورزشی برخوردار است.

وی با اشاره به کار برگزاری جلسات سازمان امور جوانان در حوزه جوانان، برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی در حوزه های مختلف، تسهیل در دریافت مدارک هویتی سازمان های مردم نهاد، ارتقای تعداد و کیفیت سازمان های مردم نهاد را افزایش داد. پیگیری ایجاد و فعال سازی خانه های جوانان در شهرستان ها همراه با ادارات مناطق و تشویق جوانان به ایجاد مرکز مشاوره تخصصی. ازدواج: مورد تاکید شهرداران

انتهای پیام:

بیشتر بخوانید:

ارز ورودی است

روزنامه نگار

سید خلیل حسینی:

با دوستانتان به اشتراک بگذارید.