اجتماعی

حمایت سازمان وزش شهرداری تهران از استارت‌آپ های ورزشی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری هشتمین رویداد فناوری شهرداری تهران با موضوع «ورزش شهروندی» خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش شهروندی و کمک به ایجاد سلامت و نشاط در جامعه.

به گزارش سرگرمی برای همه، اوجاقی برگزاری این رویداد را گامی دیگر در جهت پاسخگویی به نیازهای ورزشی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد. «تشویق و توسعه فعالیت بدنی شهروندان»، «کاربرد ابزارهای نوین اجرا، آگاهی و ارزیابی اماکن و مراکز ورزشی» و ابزارهای «نظارت و کنترل و نگهداری مجموعه های ورزشی» برگزار می شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تاکید کرد. گسترش ورزش شهروندی و ارائه خدمات بهینه به مردم تهران از اهداف این سازمان است و برای تحقق این امر نیازسنجی و شناسایی چالش های موجود ضرورتی است که می تواند نقشه راه آینده را ترسیم کند. خوب

او ادامه داد. در این راستا مهم ترین مشکلات و چالش های ورزش همگانی و مجموعه های ورزشی تحت پوشش این سازمان مورد تاکید قرار گرفت. از سوی دیگر ضرورت تحقق الزامات مدیریتی زمینه ساز برگزاری این رویداد و دعوت از شرکت ها و استارتاپ های دانش محور شد.

اوجاقی به برگزاری دو رویداد مشابه در سال های گذشته اشاره کرد و افزود. در سال های گذشته دو رویداد فناورانه در حوزه ورزش غیرنظامی به نام های «اسپورت شو» و «اسپورتک» برگزار شد.

او ادامه داد. اپلیکیشن «اینوگیم» که کمک بسیار موثری برای تشویق و ترغیب کلاس های مختلف به تمرین در روزهای سخت ویروس کرونا بود، حاصل برگزاری چنین رویدادهایی است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرستان تهران تاکید کرد. وی افزود: از استارت آپ های این حوزه برای تحقق اهداف سازمان ورزش مطابق با سیاست های شهرداری و اجرای اقدامات مدیریت شهری حمایت کامل خواهیم کرد. .

اوجاقی با اشاره به برگزاری مجازی این رویداد، حضور شرکت های نوپا و دانش بنیان را رایگان عنوان کرد و افزود: علاقه مندان می توانند جهت ارسال برنامه به آدرس BAHAM.TEHRAN.IR مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری سازمان ورزش شهرداری تهران، این رویداد از 5 شهریور و 12 شهریور آغاز می شود و وبینار مقدماتی و پرسش و پاسخ در آدرس فوق برگزار می شود. همچنین آخرین مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه پیش بینی شده است و نتایج ارزیابی ها نیز 5 مهرماه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی منتشر و به برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد. .

انتهای پیام