اجتماعی

تعیین‌تکلیف پروژه‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری شهرداری تهران در بوجه ۱۴۰۱

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۲۰ رای موافق طرح های مشارکت و سرمایه گذاری شهرداری تهران در بودجه سال آینده را تصویب کردند.

به گزارش سرگرمی برای همه، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بررسی تبصره های بودجه سال آینده، بازنگری تبصره نوزدهم این بودجه را در دستور کار خود داشتند. امانی در این خصوص در توضیح این پست گفت: ه) مصوبه 26 آبان ماه سال جاری شورای اسلامی شهر تهران در عنوان برنامه 1401 شهرداری تهران و سند سیاست بودجه تنظیم مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی. رعایت مقررات مالی شهرداری ها مجاز است. به عنوان سرمایه گذاری شهرداری در پروژه های غیرخودکار که منطبق بر وام های شهرداری تهران می باشد، محسوب می شود.

او اضافه کرد. برای این منظور معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران فقط برای پروژه‌های مشارکتی مجاز است که مدل اقتصادی آن توسط سازمان سرمایه‌گذاری غیرخودگردان مصوب «سازمان مشارکت‌های مردمی» تعیین می‌شود. 30 درصد را به دستگاه اجرایی مربوطه اطلاع دهید. مبلغ قرارداد:

او اضافه کرد. وجوه دریافتی از محل واگذاری سهم شهرداری تهران پس از اجرا در چارچوب مقررات مالی – معاملاتی، اساسنامه شهرداری تهران یا ورود به خزانه، صرفاً در قالب وام برای پروژه‌های سرمایه‌ای قابل تخصیص است. : در گزارش کاهش بودجه شهرداری تهران منعکس شده است.

او ادامه داد. شهرداری تهران موظف است تا پایان سال آینده ظرفیت‌های اقتصادی شهر تهران را در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه املاک و اراضی شهرداری تهران، بسته به طرح‌های عمرانی، مشارکتی دولتی – خصوصی، آشکار و به شورای اسلامی شهر تقدیم کند. شورا. تهران.

وی تاکید کرد. کلیه دستگاه های اجرایی موظفند قبل از هرگونه سرمایه گذاری، مشارکت مردمی، تهیه قرارداد، تصویب کلیه اسناد، تحقیقات و مجوزهای مورد نیاز پروژه هایی از قبیل مطالعات فنی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی و پدافند غیرعامل را ارائه نمایند. و سایر لینک های مورد نیاز را دریافت کنید.

امان ادامه داد. به شهرداری تهران اجازه داده می شود علاوه بر پروژه های مندرج در جدول بند هشت نسبت به انجام سایر پروژه های نیمه تمام یا مشترک جدید مشمول مطالعه اقتصادی، تصویب الگوی اقتصادی پروژه، تصویب اجرای اجرایی سازمان. همچنین شهرداری تهران موظف است مطالعات لازم را برای ثبت داده‌های «منابع نامشهود» شهر و همچنین برنامه ایجاد آن منابع، حذف آن‌ها، به اشتراک گذاشتن آن با همه فعالان اقتصادی و اجتماعی به منظور شکل‌گیری انجام دهد. یک سکوی شهری اقتصاد دیجیتال و تهیه درآمد پایه از خدمات جدید تا پایان شهریور سال آینده و ارائه به شورای شهر تهران.

وی تاکید کرد. در این پست، شهرداری تهران مجاز است علاوه بر پروژه های مذکور در این پست، با تامین اعتبار از طریق مشارکت بخش خصوصی یا سایر روش های تامین مالی، پروژه های مذکور در این پست را نیز اجرا کند.

جامعی ضمن بررسی این پست گفت: پیشنهاد می‌کنم در این تبصره ذکر شود که اجرای پروژه‌ها پس از تصویب طرح جامع راه‌آهن، مراحل قانونی آن و همچنین تعدادی پروژه مشترک که در آن فهرست گنجانده شده‌اند، انجام شود. پارکینگ های طبقاتی هاشمی، منطقه 18، وحدت، فردوس، توحید، ماهان، نیایش – پارکینگ های مکانیزه جانبازان اضافه شود.

چمران پس از ارائه پیشنهاد جامعی گفت. با توجه به اینکه پیشنهاد افزایش اجرای برنامه ها پس از تصویب برنامه جامع راه آهن مشکلاتی را ایجاد می کند، بهتر است پس از تصویب طرح جامع راه آهن نوشته شود، زیرا این برنامه بررسی می شود. توسط شورای راه.” پس از تایید قابل اجرا است.

به گزارش سرگرمی برای همه، اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با 20 رای موافق در نهایت لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران را به تبصره 19 تصویب کردند.

انتهای پیام: