اجتماعی

تعیین تکلیف شهردار بومهن در انتظار رفع اختلاف مجلس و دیوان عدالت

استاندار تهران تاکید کرد: انتصاب شهردار بومهن در انتظار حل اختلاف مجلس و دیوان عدالت است.

به گزارش سرگرمی برای همه: محسن منصور در مراسم افتتاحیه پروژه های شهرستان پردیس ویژه دهه فجر گفت. پروژه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و عمرانی در استان تهران آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز آمبولانس در پردیس افزود. وی ادامه داد: بیش از 12 هزار میلیارد تومان از پروژه های تدارک دیده شده برای دهه فجر در حوزه اقتصادی، حدود 10 هزار میلیارد تومان در حوزه کسب شده است. ساخت و ساز. “

او ادامه داد. بیش از 2400 میلیارد تومان برنامه عمرانی و بهره برداری در این شهرستان آماده است که 1900 میلیارد آن پروژه عمرانی و بیش از 500 میلیارد پروژه اقتصادی است که زمینه اشتغال قابل توجهی را برای جوانان پردیس فراهم می کند. شهر داده می شود. شاخص ترین پروژه مسکن آنلاین پردیس است که امروز به صاحبان بیش از 2000 واحد آماده بهره برداری واگذار شد.

وی تاکید کرد. وی افزود: در بازدید امروز سه پروژه را راه اندازی کردیم که شامل یک پروژه تولیدی در حوزه اقتصادی با اشتغال 200 نفر، یک پروژه آموزشی در فاز 5 آپارتمان آنلاین پردیس ساخت شهر جدید پردیس است. سومین پروژه افتتاح دومین مرکز آمبولانس در شهر پردیس است که توسط شهرداری پردیس ساخته و به مرکز اورژانس شهر تهران تحویل داده شد.

دستورالعمل شهردار بومهن منتظر حل اختلاف مجلس و «دادگاه» است.

استاندار تهران در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دلایل تعویق شهردار بومهن گفت. برای شهردار این شهر حضور دارد.

وی افزود: پرونده شهرستان بومهن نسبت به شهرستان ها پیچیده تر و قانونی تر بود و حل مشکل از اختیارات استاندار خارج است، منتظر اعلام رای هستیم. این پرونده اکنون قانونی است. چنانچه تا هفته آینده مجلس و دیوان عدالت در مورد شهردار بومهن تصمیم نهایی را اعلام نکنند، فرماندار به نمایندگی از شورا شهردار بومهن را معرفی می کند.

تعداد بیماران ایسکمیک قلب در استان تهران رو به افزایش است

منصور در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به افزایش روزافزون بیماران مبتلا به امیکرون گفت: وی افزود: وضعیت کرونا در استان تهران بسیار گسترش یافته و شیوع و گسترش این ویروس در هفته‌های اخیر بسیار زیاد بوده است. تعداد مراجعه کنندگان بسیار زیاد است و سویه Omicron با محدودیت کنترل نمی شود، تنها مراقبت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای تزریق دوز سوم واکسن است.

او ادامه داد. وی ادامه داد: بر اساس بررسی های علمی، تزریق واکسن احتمال و احتمال ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا را تا پنج برابر کاهش می دهد که در این راستا از هموطنان خواهشمندیم نوبت سوم را در اسرع وقت تزریق کنند.

او اضافه کرد. تعداد تزریقات واکسن در هفته گذشته 32 درصد افزایش یافته است و این آمار باید به بیش از 90 درصد برسد تا کشور امنیت جمعی داشته باشد.

انتهای پیام: