استان ها

نیروهای ایثارگر درسازمان نوسازی تعیین تکلیف می شوند/ 15 میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران نوسازی

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از کازوین؛ علی شهری معاون پشتیبانی ، توسعه و مدیریت سازمان نوسازی مدارس برای بازدید از پروژه های عمرانی در منطقه از قزوین بازدید کرد.

شهری سپس در حضور مدیران تعمیرات استان قزوین گفت. “من از شرکای تعمیرات منطقه که فضای رحمانی را در منطقه فراهم کرده اند ، تشکر می کنم ، کار به خوبی پیش می رود.

او گفت. “در زمینه منابع انسانی ، استخدام به طور دقیق در مصاحبه ها و پرسنل متخصص انجام می شود. ما سعی می کنیم افراد توانمندی را در این گروه بگنجانیم تا بتوانیم نیروهای تحصیل کرده و توانمند را جایگزین نیروهای بازنشسته کنیم. “

شهری اضافه کرد. “در 20 ایالت ، نیروهای ایثارگر بیشتر از مواضع داریم ، بنابراین کار ، نوع ایثار ، اشتغال را در اولویت قرار دادیم ، اما امسال همه ایثارگران مشخص می شوند ، برای همه یادداشت می کنیم “

معاون پشتیبانی ، توسعه و مدیریت سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار داشت. “برخی از حقوق تعدیل شده است ، افزایش فوق العاده کارمندان از 35٪ به 50٪ ، افزایش حقوق در خط خواهد بود. با تورم

نوسازی 3:

او گفت. “ما همچنین در حال بحث در مورد سازماندهی کارمندان دولت در مجلس هستیم تا نوع استخدام یکسان باشد. امیدواریم اقدامات خوبی برای برنامه ها انجام شود.”

شهری گفت: “آموزش عمومی تخصصی برای کارمندان در دستور کار قرار دارد ، این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، عملکرد به صورت سرانه ارزیابی خواهد شد.”

او گفت. “در مورد رفاه کارکنان اقدامی انجام شده است ، وامهای ورزشی رشد چشمگیری داشته اند ، دو برابر شده اند ، ما در سایر زمینه ها نیز رشد خوبی داریم.”

شهری یادآوری کرد. در زمینه فناوری اطلاعات ، ما پروژه را مدیریت خواهیم کرد ، بومی سازی می شود ، روند پیاده سازی توسط یک مشاور انجام می شود ، تا پایان ماه سپتامبر کار می کند.

او بیان کرد. “ما در حال پیگیری ملی کردن وام های هزینه ای هستیم که توسط ابن قار در مورد کارمندان با پرداخت حقوق تنظیم می شود.”

شهری گفت. وی افزود: “در حال حاضر بیش از 15 میلیارد درام به پیمانكاران خیرین بدهكار هستیم. برای پرداخت آن لازم است اقدامات مناسبی را برای پرداخت آن انجام دهیم.”