عمومی

طرحی به ضرر مردم اما به نفع شهرداری تهران

مواردی که به هیچ وجه در مراکز شلوغ دیده نمی شود مانند اتوبوس های شهری و مترو. موضوع از بین بردن طرح ترافیک بارها مطرح شده است که این عامل احتمالی در حمل و نقل افراد در حمل و نقل عمومی و گسترش بی رویه ویروس است. تهران شد.
طرحی که به جز درآمد کلان چیزی برای شهرداری تهران به همراه ندارد. زیرا اگر هدف کاهش آلودگی هوا باشد ، که هر فرد عاقلی می داند ، پس کمبود وسایل نقلیه در مرکز تهران آلودگی را از بین نمی برد ، اما آلودگی به اندازه مورد نیاز تولید می شود ، اما در اطراف برنامه حرکت می کند و در آنجا متمرکز شده است. جریان هوا. این در تهران رایج است و عملا به کاهش آلودگی کمک نمی کند و علت اصلی آلودگی هوای تهران موتورسیکلت هایی است که سوخت و ساز موتور را کنترل نمی کنند و می توانند در آلودگی هوا و صدها هزار موتور نقش داشته باشند. به راحتی. علاوه بر اتوبوس های شهری ، کارخانه ها و نیروگاه هایی که بدون هیچ گونه بحث و جدال باعث آلودگی می شوند از دیگر دلایل احتمالی آلودگی هوا هستند.
در همان زمان ، به عنوان بخشی از برنامه ترافیک ، از ورود همه غم و اندوه شهرداری تهران از ورود به اتومبیل های شخصی جلوگیری شد. ترافیک البته هیچ پشتیبانی علمی دیگری به جز درآمد کل برای شهرداری ندارد که عمدتا با هدف محدود کردن منطقه برای جلوگیری از ورود دیگران انجام می شود. این برای حمایت از ساکنان است ، زیرا این افراد ساکنان منطقه هستند و ورود دیگران به منطقه باعث افزایش آلودگی و ترافیک آن می شود ، حقوق ساکنان را نقض می کند ، از جمله اجازه ورود افراد غیر مقیم ، مسافرت ، باید به شهرداری بپردازد اما ساکنین چاره ای جز رفتن به خانه خود یا باید یک طرح بخرند یا جریمه کنند این پروژه طرفدار شهروندی و عدالت محور کجاست؟

متأسفانه ، با وجود مخالفت ها و انتقادات فراوان ، این برنامه توسط ابزارهای مختلف توجیهی شهری که راه های مختلفی را برای انجام آن می دانند ، از بین نرفته است. ادامه هید
در همین زمان ، در روز چهارم پروژه (سه شنبه ، 2/7/1400) ، آقای حسینی بای با مراجعه به مترو ، وانمود می کند که این پروژه تاثیری در افراد درگیر مترو ندارد. برای گرفتن مجوز برای بازگرداندن برنامه سفر. آن را لغو نکنید
در عوض ، مردم باید شهرداری را تحت فشار قرار دهند تا ظرفیت حمل و نقل عمومی را افزایش دهد ، برای به چالش کشیدن کمبودهای شهرداری برای به چالش کشیدن این مهم ، اعلام کند که در اصل اجرای طرح ترافیک بدون ایجاد زیرساخت است. ایجاد و تأمین وسایل حمل و نقل عمومی با چنین اخباری سو with ظن های لازم را ایجاد می کند که به نظر می رسد شهرداری مأموریت دارد لغو برنامه ترافیک را بی نتیجه کند بهانه های لازم برای شهرداری ضروری است. فشار لازم را بر تصمیم بگیرید. – ایجاد مجدد مراکز برای نگهداری این برنامه یا لغو آن. این نوع تهیه اخبار نیز این برداشت ها را اجتناب ناپذیر می کند.