اجتماعی

از نمایش گروه های ورزشی تا اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قهرمانان، پیشکسوتان، خبرنگاران ورزشی و ورزشکاران مناطق تهران قراردادی جدید با امام امت، امت «دائم» امضا کردند. شهدای راه حق.

به گزارش سرگرمی برای همه، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حالی با اعلام انزجار از دیکتاتورهای زمان همراه بود که امروز در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.

سازمان ورزش غرفه ای را برای پذیرایی از مردمی افتتاح کرده است که با حضور خود شعار “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” را زنده کرده و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به عنوان میثاق ایرانیان و اعلام اعتبار ما به اهتزاز درآورده اند. مردم.

در این راستا یکی از برنامه های مورد استقبال مردمی که توسط سازمان ورزش اجرا شد، برگزاری مسابقات فرهنگی، رزمی، دوچرخه سواری، موتور سواری، نساجی و گروه های هنری بود.

ایجاد مشارکت جامعه از طریق ارتقای سلامت

پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در غرفه سازمان ورزش از برنامه ریزی های انجام شده برای خدمات رسانی به شهروندان تهرانی ابراز خرسندی کرد. و نشاط در جامعه.» و ورزش شهروندی یکی از مؤثرترین ابزارها در دستیابی به این هدف است.

ورزش همگانی عامل وحدت ملی است

محمد آخوندی، رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز روز وحدت ملی است. روزی که مردم با وجود شرایط سخت کرونا به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت کردند، باز هم افتخاری برای میهن اسلامی ما بود.

وی همچنین از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از ورزش شهروندی، سازمان ورزشی به عنوان متولی این پرونده خبر داد.

مردم قدرتمندترین ثروت این انقلاب هستند

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال کشورمان حضور مردم را نشانه بصیرت بالا در پاسداری از آرمان های نظام عنوان کرد. حفظ این ارزش بزرگترین وظیفه همه ماست.

من به پرچم کشورم افتخار می کنم

محمد مومنی پیشکسوت فوتبال کشورمان نیز عنوان کرد که به پرچم سه رنگ کشورم افتخار می کنم. «همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای این انقلاب فدا کردند تا ولایتمداری و بصیرت را به ما بیاموزند. »:

ورزش همگانی در سایه پرچم ملی در حال رشد است

محمد مشهدیار پیشکسوت دو و میدانی در خصوص پرچم سه رنگ “ترویج رونق ورزش همگانی در شکوه جمهوری اسلامی” گفت. انرژی مردم این کشور را به جهانیان نشان می دهد.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات سازنده سازمان ورزش، ورزش شهروندی در راستای حفظ سلامت عمومی مردم، تزریق نشاط به خانواده ها نهادینه شود.

حضور مردم دشمن را در هم شکست

حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران که از قهرمانان رزمی کشورمان است، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را «یکپارچه کننده» دشمن خواند. راهپیمایی شد مایه مباهات این نظام مقدس شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، وی با تاکید بر اینکه “ورزش همگانی راهی روشن در خدمت وحدت ملی است.” “امروز در زمینه ورزش های همگانی ما تمام تلاش خود را برای سلامت و سلامت انجام می دهیم. به خیر و برکت این مردم شریف.» بیایید سهم خود را در این نظام، به این انقلاب انجام دهیم.

انتهای پیام: