استان ها

گامی دیگر در راستای تحول هیئت های ورزشی کیش

به گزارش آنلاین از کیش، مهدی افشون گفت: شوراهای ورزشی با حق رأی می توانند در «تصمیم گیری در خصوص ارائه برنامه ها و پیشنهادات اجتماعات ورزشی» شرکت کنند.

رئیس شورای ورزش همگانی کیش با اشاره به اینکه پیش از این شوراهای ورزشی در جلسات فدراسیون ها عضویت نداشتند، افزود: روسای شوراهای ورزشی با حق رای می توانند نقش موثری در توسعه ورزش کیش داشته باشند.

لذا در گزارشی به میشم حافظی رئیس شورای شطرنج کیش در خصوص عضویت روسای هیئت های ورزشی این منطقه در مجامع فدراسیون های ورزشی کشور آمده است: و موفق تر از گذشته

وی خاطرنشان کرد: این جزیره با ظرفیت های موجود خود می تواند میزبان رویدادهای مختلف ورزشی در کشور باشد.

در ادامه این نشست خبری ارسلان قربانی رئیس شورای تنیس کیش گفت: با حضور شوراهای ورزشی در جلسات فدراسیون ها، شوراهای ورزشی استقلال و حق رای در مجامع گرفتند. فدراسیون ها و این اقدام مهم و ارزشمند برای جامعه ورزش خبر خوشحال کننده ای برای کیش است و گفت: ارتباط و تعامل با فدراسیون های ورزشی کشور به صورت مستقل توانایی ها و توانمندی های کیش را در عرصه ورزش نمایان می کند.

به گفته قربانی، با ایجاد زیرساخت های لازم، جشنواره ها و رویدادهای مختلف ورزشی در راستای ترویج و توسعه ورزش در کیش برگزار می شود.

ارسلان به قربان گفت. وی ادامه داد: با استقلال هیئت‌های ورزشی می‌توان نقش موفق‌تری در «نظارت، مشاهده، ارائه برنامه‌ها و توصیه‌ها» در عرصه‌های ورزشی به‌ویژه رشد گردشگری ورزشی در کیش داشت.

حمزه زائری رئیس شورای والیبال کیش گفت: با حضور شوراهای ورزشی کیش در مجامع فدراسیون های ورزشی کشور از روند برگزاری دوره ها و مسابقات مستقل آموزشی مطلع می شویم.

زائری تسریع در فرآیندهای اداری در وزارت ورزش و جوانان کشور را از ویژگی های حق رای شوراهای ورزشی در مجامع فدراسیون ها دانست.

مهرداد توتلی رئیس شورای دوچرخه سواری کیش با بیان اینکه این اقدام یک اقدام اساسی و اصولی است، گفت: شوراهای ورزشی کیش بر خلاف ادارات دولتی مانند آموزش و پرورش، استقلال و حق رای در جلسات فدراسیون های مربوطه ندارند.

او اضافه کرد: وی افزود: با تلاش رهبری جدید سازمان منطقه آزاد کیش و توجه ویژه ایشان به توسعه ورزش حرفه ای، قهرمانی و گردشگری ورزشی در جزیره کیش، این موضوع برای پیگیری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش در دستور کار قرار گرفت. وزارت. ورزش و جوانان

توتلی سپس بیان کرد: ارتباط و تبادل ورزشکاران با حضور هیات های ورزشی در مجامع فدراسیون ها تامین می شود و قطعا برای توسعه اقتصادی، جذب گردشگر و برگزاری اردوهای ورزشی در جزیره موثر خواهد بود.

لازم به ذکر است در جلسه روز پنجشنبه 5 آبان ماه آیین نامه جدیدی با تصمیم گیری و نهایی شدن حق رای در انتخابات استقلال تیم های ورزشی جزیره کیش و جلسات فدراسیون های ورزشی کشور به تصویب رسید. با دستور وزیر ورزش و جوانان، تیم های ورزشی شهرستان ها اعلام شد.

46: