عمومی

زیرساخت‌های آموزشی و درمانی در خارگ تقویت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صالح رحیمی سه شنبه شب با روسای دستگاه های اجرایی در جزیره دیدار کرد. توجه داشته باشید: جزیره را اعلام کرد توجه داشته باشید: برای بوشهر و علی بیان می کند بخصوص شهر بوشهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است آه تو! E.

او اضافه کرد. سیستم خنک کننده مدارس جزیره توجه داشته باشید: شش دستگاه تهویه مطبوع آموزش و پرورش ارتقا می یابد توجه داشته باشید: مهیا خواهد شد. جلسه در محوریت بخشداری برای ساخت مدرسه شهید مطهری توجه داشته باشید: بین «پتروشیمی» ستاد مدرسه بوشهر توجه داشته باشید: برگزار خواهد شد.

استاندار بوشهر در زمینه طرح های صیادی در این جزیره تصریح کرد توجه داشته باشید: با هماهنگی شیلات بوشهر به زودی مکاتبه ای با مدیران ارشد شیلات کشور برای تسریع در این طرح خواهیم داشت.

به رحیم اشاره کرد. مردم صبور جزیره در زمینه تردد دریایی توجه داشته باشید: در نتیجه هم افزایی نمایندگان شهرهای بوشهر، گناوه، دیلم، مقامات عالی رتبه وزارت نفت و همچنین مقامات عالی رتبه استان بوشهر، امکان تردد در این جزیره گرفته شد. . توجه داشته باشید: افزایش خواهد یافت.

استاندار بوشهر گفت: تجهیزات دندانپزشکی این جزیره توجه داشته باشید: هفته آینده وارد جزیره می شود و در مرکز دهان قرار می گیرد. در زمینه اعزام بیماران خارش این موضوع هفته آینده به صورت ویژه و فوری با مسئولان برگزار می شود.

رحیم افزود. ساکنین عزیز جزیره! توجه داشته باشید: در برنامه مسکن می توانند خانه خود را در شهر ملی داشته باشند که هفته آینده در این مورد در سطح جزیره اطلاع رسانی خواهد شد. دو میلیارد ریال وام برای ساخت آپارتمان در این جزیره در اختیار مردم شریف این جزیره قرار می گیرد.

استاندار بوشهر در پایان یادآور شد. خدمت به مردم صبور جزیره در راس خدمتگزاران شما در دولت سیزدهم با تمام توان در حل مشکلات جزیره عمل می کند. توجه داشته باشید: ما از آن مراقبت خواهیم کرد.