عمومی

دانشگاه‌های استان بوشهر تقویت و حمایت می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، اصغر جعفری شامگاه پنجشنبه در مراسم معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت. نقش: های: دانشگاه فرهنگیان در بلندمدت معلمان حرفه ای، ماهر و متعهد تربیت می کند.

«در این دانشگاه بر اساس تقاضا، بر اساس همان نیازی که کارفرما دارد، یعنی تحصیل، نیروهای متخصص تربیت می کند، علاوه بر اینکه دانش، مهارت را انتقال می دهیم، نیازهای ویژه ای هم داریم. جامعه آموزشی باید ملاقات کند.» به آنها آموزش دهید.

معاون توسعه مدیریت منابع و منابع استانداری بوشهر به رسالت ویژه دانشگاه از دیگر دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: این دانشگاه در نظام آموزشی نقش کلیدی دارد. من فکر می کنم دانشگاه های ما باید از دیدگاه های سیاسی دوری کنند.»

او اضافه کرد. وی ادامه داد: اگر ما در دانشگاه فرهنگیان این گونه عمل کرده بودیم و بر اساس دیدگاه دولت ها عمل می کردیم، امروز چه حکومتی وجود دارد و نظر این دولت چیست و بر این اساس آن دانشجو را معلم کردیم؟ این یک فاجعه بزرگ برای سیستم آموزشی خواهد بود.” وارد دوره های آموزشی دانشگاه فرهنگیان شدیم.

لزوم بهبود وضعیت اعضای هیات علمی

جعفری افزود. “اولین جایگاهی که در آن مسئولیت اجتماعی پیدا می کنیم آموزش است. در شش سالگی این ساختار آموزش و پرورش به ما اعتماد می کند. این ساختار باید ما را برای آینده کشورمان آماده کند.”

اشاره کرد. وی ادامه داد: طبق آمار من، این دانشگاه 10 هیات علمی دارد، چون یکی از پیش‌شرط‌های اصلی دانشگاه، تعداد مدرس یا تعداد ثابت دانشجو است، این تعداد هیات علمی مطلوب نیست، باید باشد. بهبود یافته است. ” ممکن است.

جعفری ادامه داد. استاندار بوشهر نگاه بسیار ویژه ای دارد، به دانشگاه های دولتی توجه دارد، قطعا از کمک دریغ نخواهیم کرد.

وی با ارزیابی از زحمات رئیس سابق دانشگاه فرهنگیان افزود: «دکتر درویش هم از ذخایر و ستاد همین دانشگاه است، خدمات زیادی در شمال کشور داشته است، امیدواریم با برنامه. نقش: و افق پیش رو و چشم اندازه: پنج سال برای توسعه دانشگاه در ابعاد مختلف.

دانشگاه بوشهر تقویت و حمایت می شود

در پایان این مراسم از زحمات هشت ساله دکتر مولا در دانشگاه فرهنگ با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس دانشگاه فرهنگ تجلیل شد و دکتر رضا درویش به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگ بوشهر معرفی شد.