عمومی

دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان خارگ افزوده می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: «در نتیجه نزدیک شدن بوشهر، مردم ژنو، مردم دیلم، معاون وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران استقبال بسیار خوبی از هم افزایی شده است. آنها برای مردم صبور این جزیره ساخته شده اند.

او اضافه کرد. در سفر معاون وزیر نفت توجه داشته باشید: مقرر شد برای برنامه های کلی 10 میلیارد تومان وام اختصاص یابد سود: منطقه شهری با تایید منطقه توجه داشته باشید: تایید کنید.

بخشدار ویژه توجه داشته باشید: او متوجه شد که به زودی دستگاه سی است تی. اسکن مربوط به بیمارستان توجه داشته باشید: از گمرک ترخیص می شود و به جزیره ای منتقل می شود.

دشتی زاده خاطرنشان کرد. «قرار بر این شد که در این سفر بومیان را اسیر کنیم توجه داشته باشید: در فلات توافق بر اساس آمار 300 نفر از افراد بومی بیکار ساکن جزیره در شرکت های پتروشیمی. توجه داشته باشید: مدیرعامل اجرایی شرکت ملی نفت ایران سفارش خرید کالا در بازار می دهد توجه داشته باشید: صادر شده توسط شرکت های نفتی

بخشدار ویژه توجه داشته باشید: وی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه اعزام بیماران آمبولانس افزود. «با دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، افزایش ناوگان هوایی بالگردها و هواپیماها در قراردادهای دو شرکت اصلی منعقد شد. برای رفع نگرانی های اعزام بیماران.»