عمومی

آمار کم بستری بیماران کرونایی در بیمارستان کنگان رضایت‌بخش است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سید علی پاک نژاد عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری منطقه کنگان از مدافعان بهداشت تشکر کرد. ،

او ادامه داد. خیرین و شورای استراتژیک در حل و فصل تاج کمک های بسیار ارزنده ای به دولت ارائه کردند که نمونه آن با اختصاص 30 میلیارد درام هیئت دولت برای تجهیز بیمارستان توضیح داده شد.

رئیس شورای اداری شهرستان کنگان از تعداد بسیار کمی از بیماران بیماری کرونا که در بیمارستان امام خمینی بستری شده اند ابراز خرسندی کرد. “مردم از کاهش تعداد بیماران ویروسی کرونا در این شهر خوشحال هستند.

وی با اشاره به حضور انتخابی دانش آموزان در مدارس توسط ستاد ملی مبارزه با فساد ، گفت: “تحت هیچ شرایطی نباید تعلیم و تربیت را تعطیل کنیم ، پیشنهاد بهتری ارائه دهیم به جای اینکه به فکر متوقف کردن آن باشیم.”

اطلاعات در حال انجام خدمات دولتی

رئیس مدیریت بحران شهرستان با استفاده از اطلاعات مستمر خدمات دولتی گفت: “سه شهردار به دلیل نزدیک شدن به زمستان گان جاده شهری و اداره توسعه شهری آب تمیز کردن لوله های آب تمیز کردن سدها در سطح شهر و همچنین آماده سازی و تجهیز تجهیزات و وسایل نقلیه مدیریت بحران شهر.

او اضافه کرد. برنامه های روز اربعین مطابق با پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و راهپیمایی در شهر ممنوع است.

فرماندار کنگان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: “هفته دفاع مقدس هفته بسیار ارزشمندی است ، یادآور خاطرات شهدای اسلام در طول هشت سال جنگ اجباری.”

تأمین وام هفتگی 500 میلیارد درام توسط دولت

وی با تأکید بر استفاده از قابلیت های فضای مجازی در هفته دفاع مقدس گفت: “به ماهیت فرهنگی دفاع مقدس توجه کنید ؛ این ماهیت را برای نسل جوان توضیح دهید.”

پاک نژاد با اشاره به اختصاص 500 میلیارد درام وام در هفته دولت امسال گفت:

فرماندار شهرستان کنگان با ابراز خرسندی از عملکرد مردم کنگان که توسعه اسکله بود ، افزود: کاربردی می شود.

بهبود کیفیت برنامه ها

او گفت. پروژه مجتمع فرهنگی شهر بانک معرفی وام 5 میلیارد درام برای چندین سال غیرفعال شد ، پروژه احیا شد و فعالیت های آن ادامه یافت ، که انتظار می رود در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد.

پاک نژاد با تأکید بر کیفیت پروژه ها گفت. “پروژه هایی که در حال اجرا هستند باید تکمیل ، به بهترین شکل به بهره برداری رسیده و در دسترس مردم قرار گیرند.”