عمومی

پتروشیمی خارگ به وضع عادی برگشت/ تعداد فوتی‌ها به دو نفر رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استان ها ، حامد عرب زاده: پتروشیمی خرگوش: پروپان ، بوتان را بازیافت کنید ، نفتا و گوگرد از چاههای استخراج شده از چاههای میدان نفتی فراساحل ایران با سرمایه معادل 900 میلیون ریال استخراج شد. عملیات زیرمجموعه های عملیاتی ، بهره برداری از ساختمانها ، نصب آن با H.H. در آغاز سال 1344 ، H.H.

پتروشیمی خرگوش: این دو واحد دارای پروپان مایع است – بوتان ، گوگرد و غیره. نفتا کارخانه متانول در سال 1348 راه اندازی شد و از سال 1378 شروع به کار کرد.

این مجموعه سالانه 660،000 تن متانول ، 170،000 تن گوگرد ، 115،000 تن پروپان ، 120،000 تن بوتان مایع و 70،000 تن تولید می كند. نفتا یا: گازوئیل: تولید و صادرات

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال تعمیرات منظم برای افزایش ظرفیت محصول LPG و بهبود کیفیت و جذب و جداسازی واحد و خط 2 است. آمین این حداکثر ظرف مدت 14 روز انجام خواهد شد. پنجشنبه ساعت 5 عصر در روز 40 این مجموعه شاهد آتش سوزی بود.

روند عادی بهره برداری در پتروشیمی خرگوش:

مدیر اجرایی پتروشیمی خرگوش: کربوهیدراتهای ناشی از هیدروکربنهای ساطع شده در حین تعمیرات اساسی به صورت الکترونیکی توضیح داد

هو اولامرضا امیر شقاقی ، با اشاره به اینکه واحد به صورت الکترونیکی خرگوش: دیروز برای ترمیم کامل از مدار خارج شد و گفت: “فرآیندهای راه اندازی پتروشیمی در حال انجام است خرگوش: به طور معمول ادامه می یابد ، و واحد متانول کاملاً در مدار است.

در 15 دقیقه این حادثه متوقف شد

بخشدار ویژه در مصاحبه با آنلاین با ناصر ابراهیمی اظهار داشت. آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خرگوش: 17 دیروز آغاز شد. در 40 سالگی

او اضافه کرد. “آتش سوزی تیم مدیریت بحران پتروشیمی را در کمتر از 15 دقیقه منزوی کرد.”

رئیس ویژه منطقه خرگوش: ذکر شده: اشیا of مجتمع پتروشیمی خرگوش: آسیب ندیده است ، این ماده پتروشیمی کار می کند.

به گفته مجتبی یاغمی نماینده مجلس سبک موضوع: بفرمایید پتروشیمی خرگوش:، تعمیرات اساسی پتروشیمی دو روز پیش خرگوش: شروع شد ، در ابتدای تعمیرات اساسی برج ها خالی بودند ، ما شاهد آتش سوزی بودیم زیرا در مسیر هیدروکربن وجود داشت: ما به آبشار آب رفتیم و به منبع گرما رسیدیم.

این حادثه خسارت مالی زیادی وارد نکرد

جهانگیر دهقانی ، استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: “متاسفانه ، در حادثه پتروشیمی خرگوش: ما شاهد کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان این شرکت بوده ایم.

وی به دهقان افزود. “این حادثه خسارت مالی زیادی وارد نکرد ، آتش توسط آتش نشانی به سرعت خاموش شد.”

در حالی که یکی از مصدومان در ابتدای حادثه فوت کرد ، چهار نفر دیگر برای ادامه درمان به گناوه منتقل شدند.

قربانی دیگری نیز دقایقی پیش درگذشت کسانی که جان خود را از دست داده اند این حادثه دو نفر را تحت تأثیر قرار می دهد.