حوادث

انهدام باند فروش رمدسیویرهای تقلبی در تهران

فرمانده انتظامی فتای تهران بزرگ از انهدام یک گروه جنایتکار فروش داروهای تقلبی کرونا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در این خصوص گفت. چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد که آمپول رامسویر را برای درمان فضای مجازی عروق کرونا ویروس خریداری کرده است اما زمانی که برای استفاده به پزشک مربوطه تحویل داده است. او متوجه شد که این آمپول ها قابل استفاده است، اما نه، و محتویات با دست پر می شود.

او ادامه داد. شاکی در ادامه توبیخ خود پس از جستجوی همسرش که به ویروس کرونا مبتلا شده بود در فضای مجازی و با فردی ناشناس در اینستاگرام آشنا شد که خود را یکی از واردکنندگان آن آمپول معرفی کرد و پس از صحبت پرداخت کرد: پول، آن داروها را برای او بخرد و پس از دریافت داروها، پزشک آنها را معاینه کرد و متوجه شد که به هیچ وجه قابل استفاده نیست.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ با آغاز تحقیقات، با استفاده از روش های علمی، فنی، فرد مورد نظر را در فضای مجازی پیدا کردند و متوجه شدند متهم یک گروه چهار نفره جنایی تشکیل داده و صفحه ای ایجاد کرده است. اینستاگرام در فضای مجازی داروهای فاسد و غیرقابل استفاده به نام داروهای کرونا را به افرادی که به آن نیاز دارند می فروشد.

گودرزی خاطرنشان کرد. جنایتکاران پس از به دست آوردن هویت متهمان، پس از محاکمه، در نهایت تحت عمل جراحی قرار گرفتند و جعبه های خالی آمپول عروق کرونا ویروس “رمد سیور” در مخفیگاه را با مواد بیهوده و فاسد پر کردند. وی در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شد، بیش از 45 هزار مواد مخدر کمیاب کشف شد و تعداد زیادی جیب پر از مخفیگاه آنها کشف شد.

رئیس پلیس تجارت آزاد تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد. لازم به ذکر است که خرید و فروش هر گونه دارو در فضای مجازی ممنوع است و علاوه بر جرم بودن، اکثر این افراد کلاهبردار هستند، بسیاری از این افراد اصلاً مواد مخدر ندارند و ندارند. یک جستجوی ساده در فضای مجازی اطلاعاتی را ارائه می دهد و ادعا می کند که داروهای کمیاب وجود دارد. شهروندان در صورت اطلاع هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی را به پلیس فتا اطلاع دهند.

انتهای پیام: