حوادث

کلاهبرداری از ۲۰۰ نفر در پوشش فروش سوالات کنکور و امتحان نهایی

رئیس مرکز مبارزه با جرایم سازمان یافته پلیس فتا از دستگیری دو نفر که با فروش سوالات کنکور و امتحانات نهایی اقدام به کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سرهنگ مصطفی نوروزی در این خصوص گفت. در این راستا فعالیت مجرمان سایبری به نام فروش سوالات کنکور و فارغ التحصیلی نسبت به مشاهدات افزایش یافته است. و گروه های فعال در این زمینه که نظارت، شناسایی مجرمان، گردانندگان آنها را بر عهده دارند در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

او اضافه کرد. در تحقیقات فنی- تخصصی کارشناسان پلیس فتا، با موافقت مراجع قضایی دو منطقه مختلف، دو نفر از مجریان کانال های فعال در زمینه فروش امتحانات نهایی دستگیر شدند.

رئیس مرکز ملی مبارزه با جرائم سازمان یافته ملی فتا ادامه داد. این افراد در بازجویی اعتراف کردند که حدود 200 داوطلب را در قالب فروش امتحانات نهایی و سوالات کنکور به خانواده هایشان فریب داده اند.

به گزارش سایت پلیس، وی افزود: در دستور کار یگان های ویژه پلیس، اقدامات پلیس فتا در ارتباط با هرگونه فعالیت مجرمانه در این حوزه است.

ادامه مطلب:


هشدار پلیس به پرسنل نظامی


دستگیری 2 فروشنده کلاهبرداری سایبری

رئیس مرکز ملی مبارزه با جرائم سازمان یافته فتا فرجا به شهروندان توصیه کرد: و مثال‌های موجود کانال‌ها مربوط به مسائل سال‌های قبل هستند و انگیزه آن‌ها جلب اعتماد کاربران است. بنابراین اکیداً به شما توصیه می کنیم که به این تبلیغات توجه نکنید.

پیش از این سردار مهدی حاجیان سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری 5 نفر در این رابطه خبر داده بود و در پاسخ به سوال سرگرمی برای همه مبنی بر فروش سوالات کنکور در فضای مجازی. کشف سوالات کنکور از طریق کلاهبرداری شهروندان شهروندان دستگیر شدند. «شهروندان باید در این زمینه هوشیار باشند، بدانند ادعاهای مطرح شده درباره فروش سوالات کنکور کذب است.

انتهای پیام: