علمی و پزشکی

نکاتی که برای قبولی داوطلبان تجربی در کنکور معجزه می‌کنند

در روزهای مانده به کنکور سراسری خیلی ها می خواهند برای امتحانات نهایی درس بخوانند.

کمتر از دو ماه مانده به کنکور سراسری 1401. از طرفی برخی از داوطلبان کنکور تجربی که آرزوی ورود به رشته پزشکی را در سر می پرورانند ممکن است هنوز برای کنکور آماده نباشند، نمی دانند چگونه تحصیل خود را شروع کنند.

چند تکنیک و تکنیک برای کمک به شما برای شروع درست برای یادگیری صحیح وجود دارد: در عمل و می توانید از آنها برای کسب نمره مورد نظر در امتحان ورودی استفاده کنید.

به گزارش شفاف، شروین مسیح، فوق تخصص کنکور گفت: زمان کمی تا کنکور سراسری باقی مانده است. نه.”

به نظر می رسد اخیراً برخی از مشاوران برنامه ریز به داوطلبان کنکور برای قبولی در رشته های معتبر، دانشگاه ها قول می دهند که فقط برای کسانی صادق است که برنامه ریزی خود را به درستی انجام داده اند، حالا فکر کنید. مطالب کتاب را خلاصه کنید.

وی گفت: اگر متقاضیان به درستی درس نخوانده باشند، زمان باقی مانده بهترین فرصت برای آنهاست تا بهترین کار را انجام دهند. اما نمی توانیم صد در صد قول پذیرش آنها را در دانشگاه های سطح اول بدهیم.

برخی از دانش آموزان می گویند که باید کار خود را انجام دهند، اما گاهی اوقات خرج کردن، کمک گرفتن از مشاوران کار بدی نیست.

تلاش بزرگ به جای صرف بیشتر برای کنکور

مسیح افزود: دانش آموزی که تلاش زیادی می کند می تواند با هزینه کم به نتیجه خوبی برسد. پس صرف هزینه کردن به تنهایی جواب نمی دهد و نباید متقاعد شد که برای پذیرش دانشگاه این همه هزینه نکرده ایم.

با تغییر سیستم و سیستم کنکور سعی شد راه های موجود برای نتیجه گیری دانش آموزان کاهش یابد. کنکور خیلی به سمت هوش و توانایی داوطلب پیش میره.

کارشناس کنکور افزود. سوالات آزمون پذیرش ترکیبی است. بنابراین داوطلب باید از هوش و دقت لازم برخوردار باشد. تنها با به خاطر سپردن چند فرمول نمی توان به نتیجه مطلوب رسید. بنابراین، تمرکز بر همه موضوعات و اشراف باید در اولویت باشد.

دانش‌آموزان Minecraft باید تمام تلاش خود را برای برنامه‌ریزی طولانی، مداوم و مستمر برای دستیابی به نمره قبولی بالا انجام دهند.

مسیح گفت. «در نهایت توصیه بسیار صریح فرصت باقی مانده تا کنکور این است که دانش آموزان تجربی با توجه به تغییر کنکور، جدا شدن پرسشنامه ها، ریاضی، زیست شناسی را یکی یکی در یک روز بخوانند. از این به بعد.”

داوطلبان رشته های تجربی شیمی و فیزیک باید تست ها را با هم بگذرانند، تست ها را با هم بگذرانند و از آنجایی که پاسخ پرسشنامه ها جداست، باید جداگانه مطالعه کنند.

گزارش ها / نکاتی که برای داوطلبان امتحان شگفت انگیز است

کارشناس کنکور افزود. «آزمایش ها باید دقت کرد که دروس عمومی بسیار ضروری است و دروس فارسی، عربی، زبان، معارف اسلامی باید زیاد مطالعه شود تا اطلاعات لازم به دست آید.

در صورت عدم پاسخگویی صحیح به تست های دروس عمومی جلسه کنکور، داوطلبان در ادامه جلسه با ترس و دلهره به سوالات پاسخ می دهند: ممکن است به نتیجه مطلوب نرسند. بنابراین بهتر است این دوره ها جزو برنامه های آنها باشد، مطالعه آنها را فراموش نکنید.

مسیح افزود. «دروس عمومی در کنکور جای خود را دارد؛ در رتبه بندی داوطلب کمک زیادی می کند. بنابراین داوطلبان باید در برنامه ریزی باشند اما در نهایت از خردادماه یعنی چند روز مانده به شروع امتحانات به مطالعه تشریحی دروس و آمادگی برای آزمون بپردازند.

فارغ التحصیلانی که امتحان نهایی ندارند بهتر است برای ارزیابی خود برنامه ریزی کنند تا به سوالات نهایی سایر دانش آموزان پاسخ دهند. چرا که سطح سواد عامل اصلی تکمیل کنکور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان