اجتماعی

شکایت داوطلبان کنکور نظام قدیم در کمیسیون اصل نود بررسی شد/ تخلفی احراز نشد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسیدگی به شکایت جمعی از داوطلبان شرکت در آزمون پذیرش نظام قدیم گفت که هیچ تخلفی در این زمینه مشاهده نشده است.

علی خضریان در مصاحبه با سرگرمی برای همه به جلسه کمیسیون اصل 90 که قرار بود با حضور همتی رئیس کل بانک مرکزی با همتی رئیس کل بانک مرکزی برگزار شود ، اشاره کرد. وی گفت: بخشی از اعتراض بانک مرکزی به حسابرسی قانونی یک م auditسسه حسابرسی که عامل اصلی ایجاد شفافیت مالی است ، مربوط به سالهای گذشته بود. مدیر بانک در جلسه شرکت نکرد.

او اضافه کرد. “علی رغم حضور مقامات ذیربط و معاونان بانک مرکزی در این جلسه ، تصمیم کمیته اصول مجلس بر این اساس بود که مطابق با ماده 2 ، فصل 2 کمیته ، اختیارات این کمیته برای انتقال این پرونده به دادگستری سخت رئیس کل بانک مرکزی در توضیحات بعدی در جلسه بعدی کمیسیون شرکت خواهد کرد ، این موضوع به مقامات بانک مرکزی حاضر در جلسه گزارش شد.

خزریان یادآوری کرد.

او ادامه داد. پس از دریافت شکایات از تعداد زیادی از داوطلبان برای شرکت در آزمون ورودی سیستم آموزش و پرورش قدیمی ، شورای آموزش و پرورش باید کار خود را انجام دهد و کار خود را انجام دهد. دعوت وزیر فن آوری هواپیمایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور علیرغم اظهارات مبهم مقامات مربوطه که منجر به سردرگمی و بلاتکلیفی داوطلبان شد ، اما از زمان تصمیم شورای سنجش آموزش کشور. جلسات مذکور نیز قانونی بود ؛ این جلسات با حضور اعضا برگزار شد ، هیچ نقض ماده 90 از این نظر مشاهده نشد.

خزریان افزود. “با این حال ، لازم است به مقامات فوق الذکر در مورد ورود بی دلیل نظرات شخصی در مصاحبه ها که باعث انتظارات کاذب در بین مخاطبان شده است ، هشدار دهیم.”

در پایان گفت. قرار است فردا گزارش این کمیسیون در مورد ارائه پیش نویس بودجه 1400 کل کشور توسط دولت را بخوانید.

انتهای پیام: