اقتصادی

رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان در کمیسیون عمران

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون از لغو شورای نگهبان در طرح انتقال آب از دریای عمان به سیستان و بلوچستان خبر داد.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با سرگرمی برای همه، در تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز شورای نگهبان ایرادات وارده به طرح انتقال آب از دریای مدنی به سیستان و بلوچستان بود. تغییرات این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت. لایحه داوری اختلاف بین سازمان دریانوردی بنادر و هند پوتز گلوبال لیمیتد نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای کمیسیون با آن مخالفت کردند.

سپس اشاره کرد. در ادامه جلسه، طرح تغییرات در قانون کنترل نظام مهندسی و ساختمان ها در نهایت به تصویب کمیسیون رسید. این کمیته همچنین طرح جامع اصلاح ماده 100 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را مورد بررسی قرار داد و در نهایت اعضای کمیته مخالفت کردند.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی سپس اشاره کرد. در جلسه امروز، درخواست شرکت ساخت و ساز و توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای و سازمان حمل و نقل و درخواست تحقیق و بررسی مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت به گفته اعضای کمیسیون این موضوع یک ماه به تعویق افتاد.

وی نیز تاکید کرد. در این جلسه همچنین در مورد تحقیق و تفحص از وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب شیراز که اندازه، هدف و ضرورت آن توسط نماینده متقاضی در مورد موضوعات مربوطه روند رسیدگی تصمیم گیری شد، بحث و تبادل نظر شد. عملکرد شرکت مهندسی آبفای کشور.

انتهای پیام: