عمومی

روزهای حمایت و وضعیت داوطلبان آزمون ورودی



مطابق با پایگاه داده سرگرمی برای همه ،
ابراهیم الخودایی ، رئیس کمیته ارزیابی ، گفت: پس از برخی تردیدها و نگرانی ها درباره سردرگمی بین داوطلبان کنکور پذیرش در مورد تاریخ پذیرش ، گفت: به تعویق انداختن تاریخ امتحان پذیرش مشکلی نیست که هم اکنون می توان تصمیم گرفت. در نتیجه ، آزمون ورودی ملی تغییر یافت ، اما با توجه به این شرایط ، تصمیم تغییر تقویم آموزشی هنوز توسط وزارت آموزش و پرورش گرفته نشده است ، که ستاد کورونا تصمیم در این زمینه اتخاذ کرده است. بحث در مورد تغییر تقویم آموزشی است ، اما هنوز هم زیاد است ، مسئولیت پذیر نیست.

بر همین اساس ، هامون ثباتی ، کارشناس حوزه آموزش اظهار داشت: “ارزیابی عادی آموزش در بین دانشجویان معدن (پیش دانشگاهی و دوازدهم) در سه دهه گذشته به گونه ای بود که تدریس یادگیری سال گذشته با یک دوره جدی تر و ژرف تر در سالهای گذشته”. این مدرسه از نیمه دوم ژوئیه هر سال آغاز شد و در اواخر ماه مارس مدرسه تقریباً به اتمام رسید. در ماه آوریل کلاسها به رسیدگی به موارد ، تأخیرها و مشکلات دوره ای ادامه دادند و از اواخر ماه آوریل مدارس تقریباً دولتی و غیر دولتی بوده اند. غیر دولتی – هیچ آموزش خاصی انجام نشده است و کودکان دندان رها شده اند.

وی ادامه داد: “با بسته شدن مدارس در اواسط اسفندماه سال گذشته ، 20٪ کتب درسی بطور متوسط ​​برای دوازدهمین سال باقی مانده و در مدارس تدریس نمی شود. با این وجود ترتیب ترم دروس در کتب درسی معمولاً در ترم های پایانی سبک تر است.” صدا و سیما در IRIB تا حدودی 20 درصد بازماندگان را پوشش می دهد ، اما نکته اصلی این است که در سال دوازدهم برخلاف 11 سال دیگر ، اواسط ماه مارس برابر با پایان تقویم مدرسه است.

این کارشناس آموزش و پرورش فکر می کند برگزاری امتحانات نهایی حدود 20 درصد از کتاب های نهایی سال دوازدهم دشوار است ، اما رقابت برای داوطلبان آزمون های ورودی 99 چندان عالی نیست. از طرف دیگر ، بسیاری از دانش آموزان دبیرستانی خودآموزی را در خانه ترجیح می دهند. یا در کلاسهای ویژه کنکور ، این تعطیلات زودهنگام بیش از گذشته امکان پذیر شده است و البته باید به خاطر داشته باشیم که همه این توضیحات مربوط به نیمی از نود و نه داوطلب کنکور است.

سبتی ادامه داد: حدود 50 درصد داوطلبان کنکور نود و نهم فارغ التحصیل سالهای گذشته هستند و تعطیلی مدارس در روند کار آنها تاثیری ندارد ، اما دو موضوع اصلی وجود دارد که باید در این زمینه در نظر گرفته شود کشور در معرض بحران است و بر همه جوانب زندگی دانش آموزان و خانواده ها از جمله تأثیر می گذارد. این شامل جنبه های آموزشی و آماده شدن برای شرکت در مسابقات علمی برای آزمون ورودی است ، بنابراین برای انطباق با شرایط جدید چند هفته طول می کشد.

وی افزود: مدارس خصوصی برای امتحانات ورودی بسته شده اند و روند تدریس و یادگیری از چهره به چهره به یک مجازی تبدیل شده است که به فرصت های چند هفته ای نیاز دارد که خوشبختانه اکثر مدارس دارای مجوز و مجوز موفق به گرفتن آن شده اند.


تمامی نوشته های سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت این مقاله بر عهده منابع خبری بوده و سرگرمی برای همه هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.