حوادث

ارائه بیش از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم توسط پلیس

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه ناجا بیش از 100 میلیون خدمات به مردم ارائه می دهد ، گفت: “پلیس باید لیست رهبر عالی را به درستی و جدی بگیرد.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار حسین اشتر فرا رسیدن ماه مبارک رمضان سال نو را به نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تبریک گفت. “آنها برای امنیت و صلح سخت تلاش می کنند. مردم و کشور.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نیروهای پلیس به مردم خدمت می کنند ، افزود: “امروز ناجا مفتخر است که بیش از هر آژانس دیگری به مردم عزیز کشور خدمات ارائه می دهد.”

فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه پیام رهبر معظم انقلاب در هفته ناجا ، ضمن عرض تبریک به کارکنان ناجا ، باعث افزایش روحیه کارکنان شد و افزود: حضرت آقا “اگر مسئولان امروز به لیست رهبر فرزانه انقلاب توجه بیشتری داشته باشند ، قطعاً مشکلات مردم عزیز حل خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروهای پلیس موظف به انجام لیست مقامات عالی رتبه کشور هستند ، یادآور شد. رهنمودهای حضرت آقا امروز گامی به جلو برای پلیس است.

وی افزود: وی به موضوع اطلاعات پلیس اشاره کرد. “موضوع اطلاعات پلیس با جدیت ، جدیت و جدی دنبال می شود ، در سال جدید ، با در نظر گرفتن حوادث آینده ، به ویژه مسئله انتخابات ، امیدواریم که بتوانیم این فرصت ها را در تلاش های خود ایمن داشته باشیم.” و آرامش کامل داشته باشید.

وی با تأکید بر اینکه از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا ، نیروهای پلیس در کنار مردم و کادر پزشکی بودند ، افزود: “پلیس در مناطق مختلف ، به ویژه در اجرای برنامه فاصله اجتماعی ، از آنها تا مراکز درمانی ، که مردم از سلامت انسان بهره مند شده اند ، کار می کند.

ناجا به همراه مدافعان سالم در خدمت مردم عزیز خود است

فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با خانواده شهید “مجید رجا” خاطره شهدا را یادآور شد و گفت: “این شهید والا مقام ، جان خود را فدای امنیت ، آسایش و بی طرفی مردم در منطقه ای که خدمت می کند ، کرد.”

وی با بیان اینکه عوامل دخیل در شهادت این شهید بزرگوار کشف ، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند ، افزود: “این افراد به امید خدا به سزای اعمال خود خواهند رسید.”

فرمانده پلیس اظهار داشت که امروز فرزندان مردم ایران اسلامی در نیروهای پلیس هستند ، “محافظان امنیتی در این کشور” تصریح کردند. شهرها ، مرزها ، جاده ها ، روستاها و غیره “و آنها جان خود را فدای امنیت و آسایش کشور می کنند.

وی با اشاره به اینکه راه شهدای والامکام با افتخار ادامه دارد ، گفت: “شهدای عزیز ، باعث افتخار ما ، همه مردم ایران باشید.”

براساس وب سایت پلیس ، سردار اشتری ادامه داد و گفت: پلیس در اولین ساعات شیوع ویروس “کرونا” به مدافعان بهداشت اعلام کرد. امروز مأموران امنیتی با تمام توان در کنار کارمندان بهداشت هستند.

فرمانده پلیس با تأکید بر اینکه بیشتر مصوبات ستاد ویروس “کرونا” توسط پلیس انجام می شود ، خاطرنشان کرد: پلیس آماده است تا “بدون وقفه ، اجرای برنامه تخلیه اجتماعی و غیره” به مردم عزیز خدمت کند. ” E:

انتهای پیام: