حوادث

توصیه رئیس پلیس راه کشور؛ اگر در نیمه راه سفر هستید برگردید

سرگرمی برای همه / خراسان جنوبی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اعلام اینکه اکنون همراهی کادر پزشکی و پرهیز از راهنمایی های غیرضروری تنها درخواست ما از مردم است ، گفت: وی افزود: “ما حتی از افرادی كه سفر خود را شروع كرده اند می خواهیم در صورت رسیدن به نیمه راه ، پس از گسترش بیماری های قلبی عروقی با سفر ، برگردند.”

روز یکشنبه ، 29 آوریل ، سرهنگ هادی امیدوار ، در حالی که به خراسان جنوبی می رفت ، پس از اجرای برنامه جاده ای دولتی ، گفت که برخی از مردم به محدودیت های سفر اعلام شده توسط وزارت توجه نکردند. سلامتی در ایام نوروز. آنها شروع کردند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، وی افزود. “این مسیرها عمدتا از خراسان جنوبی به شهر مشهد است که بخشی از مأموریت پلیس در زمینه پیش بینی امنیت بود.”

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با بیان اینکه اقداماتی در این زمینه انجام شده است ، افزود: “به طور کلی ، شرایط جاده در منطقه مطلوب است ، ترافیک روان است ، اما حجم ترافیک هنوز بالاتر از حد معمول است ، که امیدواریم در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروز مشاهده شود. “و کادر پزشکی را برای جلوگیری از سفر همراهی کنید.

وی گفت: “مردم یک سال یا حداقل یک سال مسافرت نرفته اند.” “اکنون که محدودیت ها محدود به شهرهای قرمز-نارنجی است ، بسیاری از مردم متوجه نمی شوند و به سفرهای کوتاه می روند.”

وی خاطرنشان کرد: این نوع سفرها که عمدتا در ایام تعطیل انجام می شود دارای دو معایب است. اولین خسارت به جاده های فرعی وارد می شود ، زیرا مسیرهای کوتاه مدت عمدتاً به شهرهای همسایه برمی گردد که بیشترین میزان حوادث جانبی را دارند. راههای روستایی. تخصیص داده شده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت. “لازم به ذکر است که ظرفیت راه های کشور به ویژه در جاده های ثانویه-روستایی کم است ، توجه به این نکته برای کاهش آن ضروری است. تصادفات ، رعایت قوانین و قوانین بیشتر در این جاده ها. “

امیدوار با اشاره به اینکه نکته دوم مسئله سرعت و تصادفات ناشی از آن است ، گفت: “این روزها به دلیل سرعت زیاد بیش از سرعت ها انجام شده است.”

او ادامه داد. وی افزود: طبق بررسی های انجام شده از سیستم راهداری كشور ، برخی از محورهای مواصلاتی كشور از جمله خراسان جنوبی سرعت خود را حدود دو كیلومتر افزایش داده اند كه به طور متوسط ​​دو كیلومتر است كه امیدواریم سرعت مطمئنی را حفظ كند. به طور متوسط ​​، میزان تصادفات کاهش می یابد.

امیدوار افزود. “سال گذشته محدودیت های ملی در کشور اعمال شد. میزان ترافیک به حداقل ممکن کاهش یافت. استان خراسان جنوبی که یک مسیر ترانزیتی است ، سال گذشته تصادفات قابل توجهی نداشته است ، اما امسال با افزایش سفر ، ما با افزایش تصادفات. “

تلفات را اضافه کنید

او اضافه کرد. وی افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات ، توجه به آن و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی از طرف مردم ، بتوانیم ایمنی سفر را به شکل مطلوبتری پیاده سازی کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور اظهار داشت. “به طور کلی ، امسال تعداد تصادفات منجر به فوت حدود 50٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است ، تعداد مرگ های ناشی از این حوادث حدود 65٪ افزایش یافته است.

وی گفت: “امیدوار از افزایش 85 درصدی تعداد مجروحان خبر داد.” “البته در برخی از مناطق کشور سفر نسبت به چند روز گذشته بیش از 100٪ افزایش یافته است.

وی افزود: اوضاع مطلوب تر از نوروز 1998 است ، زمانی که ما شرایط عادی در کشور داشتیم ، تعداد قربانیان ، حوادث ، جراحات حدود 20٪ کمتر است ، “اکنون تنها آرزوی ما همراهی کادر پزشکی و پرهیز از راهنمایی های غیر ضروری است.” او یکی از مردم است.

خطر نقض رانندگی بیشتر از کرونا است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ادامه داد. وی افزود: “ما حتی از کسانی که سفر خود را آغاز کرده اند می خواهیم که اگر در نیمه راه هستند ، برگردند زیرا بیماری قلبی عروقی همراه با سفر گسترش می یابد.”

امیدوار گفت: “کرونا به هر حال یک بیماری است. اگر فردی به آن آلوده باشد ، احتمال بهبودی زیاد است ، اما تجربه نشان داده است که تعداد تصادفات رانندگی این روزها از نظر تلفات زیاد است.” ،

وی با اشاره به شش مورد تخلف ناشی از تصادف ، یادآور شد. سرعت ، سرعت ، گردش به چپ ، نقص فنی خودرو ، استفاده نکردن از کمربند ایمنی برای تمام رانندگان خودرویی که از تلفن همراه استفاده می کنند ، تصادف است. بنابراین ، تقریباً 82٪ از قربانیان به دلیل این تخلفات هستند. مطمئن باشید که تصادف نخواهیم کرد

انتهای پیام: