عمومی

«لک» آسیایی کجاست؟ – سرگرمی برای همه

دروازه بان همیشه لازم نیست که در همه مسابقات گلهای خوب و تمیز باشد ، اما بدون تعارف ، جهت فنی حامد لکی در حال کاهش است ، جایی برای دفاع وجود ندارد. او باید بداند که هیچ تحسین ابدی در فوتبال وجود ندارد ، و چقدر بازیکنان درخشش دارند اما تأیید می کند که آنها بازی بدی دارند. مکان لیگ باید تا حد ممکن به استانداردهای نقطه آسیا نزدیک باشد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: “حامد لک” یکی از خریدهای پرسپولیس در این فصل بود که درخشش غیرمنتظره ای درون دروازه داشت. در لیگ قهرمانان آسیا ، او با عملکرد بسیار خوب خود همه را متحیر کرد ، او نقش بسیار مهمی در رسیدن به فینال “پرسپولیس” داشت. فقدان فقط چهار گل در طول مسابقات دریافت کرد ، و به طرز عجیبی ، هر چهار گل از روی نقطه پنالتی بود (یکی در برگشت). در چندین مسابقه از جمله مقابل التعاون ، الشرجه و النصر ، حامد بارها و بارها فرشته نجات پرسپولیس شد و در نیمه نهایی نیز یکی از ضربات تیم حریف را زد تا راهگشا باشد. سفیدها برای رسیدن به فینال.

با این حال ، پس از فینال آسیا ، لاکی شروع به گلزنی در لیگ بیستم کرد. او اولین گل این فصل خود را برای نساجی ، سپس برای یک گل از اوبهان ، سپس برای سپاهان به ثمر رساند ، اما در دربی تهران دو گل زد ، یک بار به فولاد باخت و در نهایت دو گل از اراک به ثمر رساند. آلومینیوم: بخور

به عبارت دیگر ، پس از فینال آسیا ، “پرسپولیس” 6 بازی انجام داد ، 7 گل به ثمر رساند ، بعضی از آنها ، به عنوان مثال گل اول “آلومینیوم” ، مقصر بودند. دروازه بان همیشه لازم نیست که در همه مسابقات گلهای خوب و تمیز باشد ، اما بدون تعارف ، جهت فنی حامد لکی در حال کاهش است ، جایی برای دفاع وجود ندارد. او باید بداند که هیچ تحسین ابدی در فوتبال وجود ندارد ، و چقدر بازیکنان درخشش دارند اما تأیید می کند که آنها بازی بدی دارند. “لکه لیگ باید در اسرع وقت با استانداردهای نقطه آسیا مطابقت داشته باشد.”

انتهای پیام: