عمومی

تب‌وتاب‌ تابستانی – سرگرمی برای همه

گرمترین و بی سابقه ترین روزهای فوتبال ایران در راه است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه همشهری او نوشت: “معمولاً پذیرفته می شود که مسابقات باشگاهی در ایران در ماه مه یا ژوئن پایان یابد و فصل جدید در آگوست-سپتامبر آغاز شود. این بدان معنی است که ما عملا تابستانی آرام و کورکورانه داشته ایم. فصل جدید همچنین زمان می برد تا مهمترین مسابقات شکل گرفته ، شکل گرفته و به دست بیایند. امسال اما متنوع ترین تابستان ممکن برای فوتبال ایران در راه است. روزهای گرم ، همراه با انواع جلسات گرم و حساس و هیجان خانه هواداران را به همراه خواهد داشت.

با سوپر جام شروع کنید

مناقصه های تابستانی فوتبال باشگاه های ایران از 20 ژوئن آغاز می شود. روزی که سوپرجام بین “پرسپولیس” و “تراکتور” برگزار می شود. این نفرین ترین جام فوتبال ایران است. بنابراین ، از 19 دوره گذشته ، فقط 4 ترفند انجام شده است و تمام شده است. سازمان لیگ بیشتر اوقات از بار برگزاری این مسابقه پرهیز می کرد ، گاهی اوقات تیم ها با تاریخ آن سازگار نبودند. امسال ، پس از یک تاخیر کلی ، سوپرجام لغو شد ، اما در نهایت سازمان لیگ جای خالی آن را پیدا کرد.

همراه با پیک لیگ

سنگین ترین هفته های حساس قهرمانی و جام در ژوئیه-آگوست پیش رو است. بازی های لیگ بیستم به 7 هفته گذشته رسیده است ، در این مدت همه چیز مشخص خواهد شد. از تیم قهرمان و نایب قهرمان تا برندگان سهمیه ، بازیکنان سقوط لیگ در تیم ها حذف می شوند. اوج این رقابت ها کسب جام “پرسپولیس” – “سپاهان” است. هر دو تیم شانسی برای اشتباه ندارند که این ساده ترین بازی ها را نیز سرنوشت ساز می کند. سپس نوبت به مرحله نهایی جام حذفی می رسد. مسابقات یک چهارم نهایی و از قضا این بار آنها دربی تهران را نیز در قلب خود دارند. قطعاً در این مسابقه ، سپس در مرحله نیمه نهایی ، فینال حذفی ، هواداران از اوج هیجان و حساسیت پیروی می کنند.

در لیگ قهرمانان به پایان برسید

پس از پایان بازی های لیگ ، تیم ها یک وقفه کوتاه دارند ، سپس آنها باید فصل جدید را شروع کنند. با این حال ، فصل جدید در اوج حساسیت سه تیم مشهور ایرانی – “پرسپولیس” ، “استقلال” و “تراکتور” آغاز می شود. آنها منتظر شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا هستند. مسابقاتی که هنوز تعداد آنها قطعی نشده است اما طبق برنامه قبلی قرار بود اواسط سپتامبر برگزار شود. “این گرمترین مکان در گرمترین تابستان فوتبال باشگاهی ایران است.”

انتهای پیام: