عمومی

قدرت دست تلویزیون است! – سرگرمی برای همه

از یک سو ، تلویزیون نمی تواند اعتراض مخاطبان خود را نسبت به حذف چهره های مشهور نادیده بگیرد ، زمینه هایی را برای روزنامه نگاران فراهم کند که صدا و دانش آنها باعث ناراحتی مخاطبان می شود و سپس ادعا می کند که برای جلب رضایت مخاطبان چنین تغییراتی را در برنامه های خود ایجاد کرده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه نتیجه: او نوشت: “قدرت تلویزیون در ایران به بسیاری از موضوعات در زمینه های مختلف گسترش می یابد. صرف نظر از نوع برنامه ، رشته تخصصی یا غیر تخصصی ، ماهیت ایرانی ، به دلیل انحصار در فضای رسانه ای ایران ، صداوسیما می تواند به راحتی مواردی را که نمی خواهد حذف کند ، بسیاری از برنامه ها را به دلخواه تغییر می دهد. این حداقل در مورد ورزش ، به ویژه فوتبال بسیار اتفاق افتاده است.

تلویزیون با ایجاد موجی از نارضایتی مخاطبان ، حذف چهره های مشهور ، ارائه خود به افرادی که یا دانش و یا دانش لازم را ندارند ، وجود دارد ، اما به هر اندازه عجیب است ، شکایت مخاطبان فوتبال او در این موسسه شنیده نمی شود. در این صورت ، بسیاری از روزنامه نگاران کنونی مدت ها است که بازنشسته شده اند یا شغل خود را در تلویزیون از دست داده اند. البته تلویزیون این قدرت را دارد که بتواند برنامه های سازمان لیگ فوتبال را تغییر دهد ، به این امید که مخاطبان برنامه های ویژه خود را از دست ندهند. مثالی از این بازی های امروز بین دو تیم معروف – “پرسپولیس” و “استقلال” است.

در شرایط ذکر شده قبلی ، بازی “استقلال” – “تراکتور” و “فولاد” – “پرسپولیس” به ترتیب 19 برگزار می شود 50 و 21: 35 دیروز اعلام شد که به درخواست صداوسیما (!) زمان این دو بازی تغییر کرده است. در پخش ویژه برنامه یورو -2020 هیچ وقفه ای وجود نخواهد داشت. خوب است که تلویزیون به هواداران فوتبال فکر می کند ، می خواهد با پخش بازی های زنده آنها را سرگرم کند ، اما اینکه تلویزیون چنین نیتی داشته باشد جای تردید است. در حقیقت ، تلویزیون نمی تواند اعتراض مخاطب به حذف چهره های مشهور را نادیده بگیرد ، روزنامه نگارانی را که صدا و دانش آنها مخاطب را ناراحت می کند تحریک کند و سپس ادعا کند که برای جلب رضایت مخاطب چنین تغییراتی را در برنامه های خود ایجاد کرده است.

در این ارتباط این س arال مطرح می شود: آیا تلویزیون با دخالت در پخش برنامه ها به تمسخر تبلیغاتی فکر می کند یا مخاطب؟ اگر هنوز مخاطب باید به همان س answerال پاسخ دهد ، چرا وقتی مخاطب به ضرر او است ، شنیده نمی شود؟ علاوه بر این ، برنامه بازی های لیگ به پخش هایی منتقل شده است که مرزی نبوده اند. ویژگی های خاص “یورو -2020” اخیراً با یک رسوایی ترجمه روبرو شده است. معلوم شد شخصی که ادعا می کند مترجم چند زبانه است ، در بسیاری از موارد ، تخیل ذهنی او را تغذیه می کند. البته اگر تیتر یکی از روزنامه های ورزشی که همین چند روز پیش اشاره کرده بودجه این ویژه برنامه هشت میلیارد درام است ، درست است که طبیعی است دریافت درآمد تبلیغاتی از این برنامه در اولویت قرار دارد مخاطبان. چشیدن

با این حال ، مشکل تلویزیون و فوتبال جدی تر از آن است که با چند دقیقه تأخیر در بازی حل شود. اوج تلویزیون بحث در مورد حقوق فوتبال برای فوتبال است که قوی ترین کمک به باشگاه ها نیست. تلویزیون با استناد به م institutionسسه ای تحت حمایت خود ، خود را موظف به پرداخت هزینه های پخش فوتبال نمی داند ؛ تا همین اواخر ، دو سال پیش ، رفتاری به گونه ای داشت که باشگاه های فوتبال نیز مجبور بودند از رادیو برای پخش بازی های فوتبال تشکر کنند. سرانجام ، فشارهای AFC و اعتراض به حقوق باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا ، صداوسیما را مجبور به امضای قراردادی با توافق برای پرداخت هزینه پخش به وزارتخانه و توزیع پول بین فدراسیون های باشگاه ها کرد. ؛ رقمی بسیار کوچک و ناچیز که بعید به نظر می رسد در باشگاه های فوتبال ایران حداقل باشد. قدرت تلویزیون البته وقتی افزایش یابد که مانع فعالیت رسانه های خصوصی شود و همه چیز را در انحصار خود درآورد. در حال حاضر ، اگر می خواهید یک برنامه IPTV بسازید ، ابتدا باید توسط Satra مجوز داشته باشد. Satra که مستقیماً توسط رادیو کنترل می شود. در نتیجه اگر تلویزیون احساس کند می تواند رقیبی در فضای مجازی پیدا کند ، بلافاصله پخش برنامه های اینترنتی را متوقف می کند.

نمونه های زیادی وجود دارد. به دنبال صدور مجوز از وب سایت عادل فردوسی پور ، ساترا حتی به علی کریمی که برنامه های خود را برای کاندیداتوری برای ریاست فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود اجازه پخش این برنامه را نداد. حالا در چنین شرایطی ، صداوسیما در برنامه های سازمان لیگ دخالت می کند ، به مسئولان ، گاهی قربانی فدراسیون ، دستور می دهد که زمان بازی ها را تغییر دهند تا در برنامه ویژه خللی ایجاد نشود. برای فوتبال اروپا. “از روزی که تلویزیون با مخاطبان فوتبال خود دلسوز شد ، هنوز مشخص نیست ، کار دشواری است.”

انتهای پیام: