کالابرگ الکترونیک میان 20 میلیون نفر دهک پایین توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از کازوین؛ Lotfolla Sahhkoli در مورد مهمترین مصوبات مجلس برای کمک به دهک های کم درآمد گفت: “ما روزهای سختی را در مجلس گذراندیم ، دو برنامه مهم تصویب شد که امیدواریم برخی مشکلات بحران مردم را برطرف کند.”

الکترونیک | کالابرگ الکترونیک

او اضافه کرد. تهیه برگه های الکترونیکی یکی از اصلی ترین محصولات مصوب مجلس است که شامل حدود 20 میلیون نفر از دوازده نفر پایین جامعه است که ماهانه 120،000 AMD پرداخت می کنند ، در این ماه 60،000 AMD 4 بالای 12٪. در حال تبدیل شدن است

رئیس مجلس نمایندگان ایالت قزوین اظهار داشت. البته دولت نگران تأمین مالی برنامه ای است که قرار بود از طریق فروش دارایی های مازاد دولتی تأمین شود ، زیرا این منابع از وام های بانکی نیست ، تورمی نخواهد بود. ما می توانیم این کار را با همکاری دولت انجام دهیم.

او اضافه کرد. وی افزود: البته این مصوبه در شرایطی كه اقتصاد كشور دارای مشكلات جدی است ، راه حل اساسی و بلند مدت نیست ، مردم در زمینه معیشت چالش های جدی دارند اما از آنجا كه اسكان موقت می تواند بخشی از دردهای جامعه را درمان كند.

سیاهکلی 1:

نماینده قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت. “در این شرایط ، ما باید بتوانیم به افراد ، حتی افراد کوچک ، کمک کنیم تا از نظر اقتصادی خانواده ها را تقویت کنند.

او گفت. “این مصوبه می تواند تا پایان سال اجرا شود ، برای ساماندهی و بهبود شرایط زندگی مردم به برنامه ریزی اصولی برای سال آینده نیاز داریم.”

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری برای تقویت جایگاه مجمع عمومی. یکی از آخرین مصوبات مجلس اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری است که قبلاً انجام شده بود

هیچ محدودیتی در کاندیداتوری ، ثبت نام وجود نداشت ، صدها ، حتی هزاران غیر سیاستمدار که به وزارت کشور مراجعه کرده بودند ، در زمان تحقیق رد صلاحیت شدند ، زیرا آنها شرایط لازم را نداشتند ، که یک امتیاز منفی بود ، و همچنین دشمنان. تبلیغ شد که شورای نگهبان تعداد زیادی داوطلب را تأیید نکرده است.

او گفت. طبق این قانون ، هرکسی که سیاستمدار نباشد می تواند آمادگی خود را برای نامزدی اعلام کند. » با رد صلاحیت کردن افراد ، آنها سیستم را زیر سوال می برند ، این زمینه غلط همه ما را زیر سوال می برد.

رئیس مجلس نمایندگان ایالت قزوین گفت. “با ایجاد تغییر در این قانون ، فقط سیاستمداران می توانند ثبت نام شوند ، کسانی که شرایط لازم را برای شرکت در این سمت دارند ، در این شرایط تعداد محدودی از افراد می توانند مشمول رای مردم شوند.” دادن

ترامپ و بایدن هیچ تفاوتی ندارند / ما عزت خود را نمی فروشیم

سیاهکلی در مورد نظر مجلس در مورد انتخابات آمریکا و تصویب یک برنامه استراتژیک برای مقابله با تحریم ها گفت. اما طرف های مخالف حتی به توافق خود عمل نکردند و ایالات متحده به صورت یک جانبه بیرون آمد.

او گفت. “اگر این یک معاهده بین المللی بود ، چرا طرف های دیگر آن را اعمال نکردند؟” این نشان می دهد که آنها باید همچنان نسبت به سایر تعهدات تردید داشته باشند. “

نماینده قزوین و البرز ی آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت. وی افزود: “امروز اگر برخی تصور كنند كه یكی از دو كاندیدای ریاست جمهوری می تواند بر ما برتری داشته باشد ، اشتباه می كنند. هیچ بهانه ای برای خوشحالی در انتخابات آمریكا وجود ندارد.”

سیاهکلی افزود. “طبق دستورالعمل های حکمرانی ، ما هیچ نظری در مورد انتخابات ایالات متحده نداریم ، چه کسی انتخاب می شود ، چه اتفاقی می افتد ، هر دو برای ما یکسان هستند.”

او اضافه کرد. “ما باید اعتراف کنیم که به دلیل استکبار از شر ، متأسفانه ، ما کمی از انرژی هسته ای خود منحرف شده ایم ، با جلوگیری از غنی سازی قدرت خود را ضعیف کرده ایم ، مجلس مصمم است که به وضعیت قبلی برگردد ، تا بتواند به غنی سازی برسد.” انرژی هسته ای را به صورت مسالمت آمیز بدست آورید تا هنگام مذاکره بتوانیم به طور متعادل فکر کنیم و به همان اندازه در مورد منافع کشور نیز فکر کنیم.

الزام به حفظ قدرت هسته ای گذشته

سیاهکلی اعلام کرد. پارلمان مصمم است با دستان کامل در برابر دشمنان بایستد ، با مراجعه به دولت قبلی با عزت از منافع کشور دفاع می کند ، بنابراین اگر شرایط گفتگو فراهم شود ، طرف های مقابل به حقوق ملت پشت میز مذاکره احترام می گذارند. بنشینید و استقلال و خواسته های ملت ها را بپذیرید.

او گفت. وی افزود: مهمترین ویژگی جمهوری اسلامی وجود مرجع عالی رتبه وكیل دینی در رهبری است كه براساس آموزه های دینی گفت انرژی هسته ای فقط به درستی استفاده خواهد شد ، ما به عنوان مسلمان اصلاً مجاز نیستیم. استفاده از سلاح های هسته ای زندگی انسان را به خطر می اندازید ، این آموزه دینی برای همه ما مسئله ای الزام آور است که دنیا باید آن را بشناسد.

رئیس مجلس نمایندگان دولت قزوین یادآوری کرد. تأکید مجلس بر بازگشت به انرژی هسته ای در واقع راهی به آینده است ، تا زمانی که کسانی که فکر می کنند توانسته اند انرژی هسته ای ما را کاهش دهند ، متوجه شوند که مجلس شورای اسلامی با قاطعیت آن قدرت را بازگشایی کرده است. گردانند.

او گفت. “تصمیم مجلس درس خوبی است برای مستکبران ، مستکبران ، که به دنبال تضعیف کشورهای مستقل و ناتوان در جای خود هستند ، برای احترام به شأن و حقوق دیگران ، اهداف استکباری خود را کنار می گذارند.”

4444

سیاهکلی در رابطه با کشف شهر روستای ia iaran شهرستان آبیک نیز گفت: وی افزود: یکی دیگر از کارهای خوبی که با کمک نمایندگان و مسئولان منطقه انجام شد تبدیل روستا به شهر بود که این یکی از خواسته های مردم این منطقه بود.

او گفت. “چندین منطقه در استان از جمله طارم ، الموت و محمدی مدیا امکان تبدیل شدن به شهرها را دارند و برخی از آنها مانند یقبالیا ، نصرت آباد ، گشلاق و عصمت آباد امکان تبدیل شدن به شهرها را دارند. و عصمت آباد به شهری تبدیل خواهد شد که با ایجاد شهرداری توسعه این مناطق را تسریع می کند.

نماینده قزوین و البرز ی آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت. “تقسیم کشور ، تحول زائران در شهر ، ایجاد شهرداری می تواند مشکلات را حل کند ، رونق بیشتری ایجاد کند ، رضایت مردم را جلب کند.