استان ها

اجرای طرح پزشک خانواده و نسخه الکترونیک به تحقق عدالت اجتماعی کمک می کند

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه از کازوین؛ لطفلا سیاهکل ، رئیس مجلس نمایندگان در قزوین ، روز یکشنبه ، با حضور سازمان تأمین اجتماعی ، بر لزوم تسریع در استفاده از نسخه الکترونیکی تأکید کرد.

در دیدار با مدیر کل مدیریت درمان تأمین اجتماعی ، لطفلا سیاهکولی گفت: “مهمترین وظیفه مردم امروز دریافت مراقبت های پزشکی بدون اضطراب – درمان استرس ، بستری در بیمارستان – خدمات پزشکی است.

او گفت. “خدمات دارای دفترچه های بیمه درمانی باید افزایش یابد تا همه خدمات را در بر بگیرد ؛ دیگر نیازی به بیمه اضافی نیست ؛ هر شخصی که هزینه بیمه خود را پرداخت کرده است باید انواع خدمات بیمه را داشته باشد.”

درمان 7:

توسعه دولت الکترونیکی منجر به عدالت اجتماعی و کاهش فساد و رانت خواهد شد

نماینده قزوین ، البرز ی آبیک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد. و باعث نارضایتی می شود. “سرعت خود را کم کنید

او گفت. “گاهی اوقات ما با قوانین غلط ، مقررات پیچیده مشکلاتی را برای افراد ایجاد می کنیم ، در حالی که در نظام اسلامی مردم نباید رنج بکشند ، اما ما شهروندان درجه یک ، دوم ، سوم نداریم که یکی از این مراکز باشد ، که می تواند یک شکاف طبقاتی باشد. “همان بیمه درمانی و تأمین اجتماعی را از بین ببرید.

رئیس مجلس نمایندگان دولت قزوین یادآوری کرد. وی افزود: امروز برای كاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به خدمات ، ما باید از فناوری در همه زمینه ها به ویژه خدمات پزشكی استفاده كنیم تا “خدمات بهتر شوند” و شاهد كاهش چهره باشیم. – در صورت لزوم ، رویارویی مراکز درمانی و بیمارستان ها. “

او گفت. “اگر نسخه الکترونیکی جامع و پزشک خانواده راه اندازی شود ، می توان از نظر هزینه ها ، شفافیت ، حذف هزینه ها ، فساد ، درمان از راه دور تغییر بزرگی در سیستم اداری ایجاد کرد.”

سیاهکلی گفت. “سیستم پزشکی و پزشکان ما: باید مدرن باشند و آخرین فن آوری را داشته باشند و در استفاده از فناوری پیشرو باشند و مردم باید با حداقل هزینه های ارجاع و درمان شوند.”

او گفت. “فناوری اطلاعات ابزاری برای اجرای عدالت است ، علیرغم این واقعیت که ما قوانینی برای عدالت و دانش روز داریم ، ابزارهایی برای اجرا و عزم جدی برای اجرای آن نداریم ، این فرصت را می طلبد تا بتوانیم کنترل کنترل را کنترل کنیم. همه چیز کمک کند عدالت را برقرار کنید:

سیاهکلی افزود. “فناوری می تواند از تقلب و فریب جلوگیری کند ، به روشن شدن مسائل کمک کند ، رفتار صحیحی داشته باشد ، و اگر جبران عقب مانده فناوری را داشته باشیم ، به نتایج خوبی خواهیم رسید.”

او گفت. “اگر سیستم دولت الکترونیکی گسترش یابد ، بدون شک کشور فساد ، رانت خواری را متوقف می کند و اگر بتوانیم برنامه فناوری اطلاعات داشته باشیم ، به درستی از آن استفاده کنیم ، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.”

درمان 3:

وی گفت: وی ساخت فرهنگ را در اجرای دولت الکترونیکی مهم دانست. “شما باید توجیه كنید كه افراد بهتر با خدمات دولت الكترونیكی از مزایا و همکاری در اجرای برنامه آشنا می شوند ، و پزشك باید آماده پاسخگویی شبانه روزی باشد تا مردم كار كنند.” انجام شده.

سیاهکلی گفت. “از آنجا که امکان زندگی مجدد وجود ندارد ، ما حق اشتباه نداریم. همانطور که اسلام زندگی سعادتمندانه را پیش بینی کرده است ، ما موظف هستیم بستر این زندگی شرافتمندانه را برای همه فراهم کنیم ، رفاه ، آسایش ، سعی کنیم یک باره زندگی کنیم ، متولد شدن.” همه مردم باید با توجه به حلال و حرام بودن از نعمت های الهی برخوردار شوند.

نماینده قزوین و البرز ی آبیک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت. “یکی از مهمترین پروژه های متوقف شده در کشور پزشک خانواده است که در صورت کارآیی می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

او گفت. “ما از رهبران منطقه می خواهیم درمورد سفرهای مقامات کشور درمورد مشکلات ، کمبودها و واقعیت های سیستم خود گزارش دهند ، به جای آنکه گزارشاتی درباره موفقیت و تعالی ارائه دهند که شاخص های آنها گاهی اوقات ناقص هستند ، برای رفع موانع “

سیاهکلی افزود. “امروز استان قزوین به دلیل آمار غیرواقعی همسایگی با تهران کمترین بودجه را دارد. حتی آبیک در بوئین آه آران.

او گفت. “ما هرگز یک استان مشهور نیستیم ، اما همه چیز به خوبی پیش رفت ، در حالی که انتظار داریم مشکلات در تهران منعکس شود ، با درخواست طرحی برای رفع موانع با کمک مقامات دولتی ، اقدام خواهیم کرد.”

سیاهکلی افزود. “امروز تعمیر ، بهسازی و آسفالت معابر روستایی استان قزوین بیش از هزار میلیارد درام وام می خواهد و تأمین آب آشامیدنی برخی از شهرها و روستاها به میلیارد دلار نیاز دارد که ما قادر به تأمین آن نیستیم. «

درمان 2:

رئیس مجلس نمایندگان دولت قزوین ذکر کرد.

او اضافه کرد. “این بیمارستان که به دانشگاه علوم پزشکی آزوین تعلق گرفته است ، می تواند با ارائه خدمات پزشکی با نرخ دولتی مشکلات مردم منطقه را حل کند. این گام ارزشمند قابل تقدیر است.”

سیاهکلی اعلام کرد که با کمک مجلس آماده تاسیس پزشک خانواده است.