اجتماعی

اجرای سند تحول بنیادین برای تحقق گام دوم انقلاب/تلاش برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت

مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه برای رسیدن به گام دوم انقلاب باید سند تحولات بنیادین را اجرایی کنیم، گفت: در این راستا باید به گام دوم انقلاب برسیم. اهداف نظام آموزشی».

به گزارش سرگرمی برای همه، مراسم تجلیل از مدیرکل سابق «عبدالرضا فولادوند» و «علیرضا کریمیان» مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران عصر امروز با حضور عطاران برگزار شد. مشاور وزیر آموزش و پرورش باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش حضور یافت.

علی باقرزاده رئیس مرکز هماهنگی این وزارتخانه در این نشست خبر داد. مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران از طریق ستاد این اداره کل دلسوزی خوبی داشته و در ایجاد دلسوزی مجدانه تلاش کرده است.

باقرزاده افزود: اولین گام ها در راه اندازی «مدرسه تلویزیون» توسط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برداشته شد که نیاز به تمهیدات زیادی داشت.

او اضافه کرد. محتوای آموزشی و روش های تدریس، یادگیری و نیازسنجی در حوزه دانش آموزان از جمله نکاتی است که مقدمه ای برای تغییر در برنامه های وزیر آموزش و پرورش است.

رئیس مرکز هماهنگی این وزارتخانه با استفاده از «مدرسه محوری» گفت. آموزش برابر و عدالت آموزشی از جمله موضوعاتی است که در دستور کار وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با اشاره به پروتکل های کریمیان افزود: مهم ترین رهبری ادارات معارف کشور به فردی سپرده می شود که برای اجرای برنامه های وزیر برنامه داشته باشد.»

مدیرکل جدید آموزش و پرورش شهر تهران در این دیدار با یادآوری یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانش آموز فرهنگی، برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) آرزوی طول عمر با عزت کرد و گفت: انقلاب اسلامی پیروز شد در حالی که جهان تحت سلطه دو اتحاد شرق و غرب بود.

وی با اشاره به اعلام گام دوم انقلاب منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) گفت: نگاه حضرت آقا در این بیان به نوجوانان و جوانان است». بنابراین برای اجرای گام دوم انقلاب باید سند تحولات اساسی را اجرا کنیم.

کریمیان افزود. برنامه های وزیر آموزش و پرورش را با جدیت دنبال خواهم کرد و برای رسیدن به اهداف نظام آموزشی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به ایام فاطمیه، سالروز شهادت سردار سلیمانی، تصریح کرد:

مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران نیز در این جلسه اعلام کرد: بیش از 8 سال است که مدیرکل استان تهران هستم، اگر در این سال ها موفقیتی به ثبت رسیده حاصل تلاش همه همکاران بوده است.

او اضافه کرد. «در سه سال گذشته موفق به دریافت سند مالکیت املاک آموزشی شده ایم.

عبدالرضا فولادوند با قدردانی از همکاری نمایندگان مجلس در کمک به شهر تهران اظهار داشت.

وی در ادامه از 150 فرهنگی که در جریان تاج گذاری جان خود را از دست دادند، یاد کرد. همه ما باید برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنیم، در دوران مسئولیتم سعی کردم عدالت را در استفاده از زور برقرار کنم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از خدمات “فولادوند” تجلیل شد، “علیرضا کریمیان” مجازات شد.

انتهای پیام: