اجتماعی

 تلاش دولت برای ارتقای سطح رفاه کارگران/ ضرورت رفع دغدغه‌های معیشتی کارگران

سرگرمی برای همه/ گلستان مدیرکل تعاون، کار و تامین اجتماعی گلستان با اشاره به افزایش 57 درصدی حقوق کارکنان گفت: حقوق کارگران سالانه 15 تا 20 درصد افزایش یافته است که در سال جدید 57 درصد افزایش یافته است.

حسینعلی خواجه مظفری امشب در پانزدهمین یادواره شهدای کارگر استان گلستان خبر داد. آی تی.

وی به نقش مهم کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد. کارگران نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب اسلامی، تداوم آن، جنگ اجباری، شیوع ننگین کرونا در دوران سازندگی داشتند. ویروس حق علیه باطل جنگیدند و امروز در جنگ اقتصادی دشمن بر پایه تولید قوی برای دفاع از میهن ایستاده اند.

مدیرکل تعاون، کار و تامین اجتماعی گلستان یاد و خاطره شهید برونسی نماد شهدای کارگر را گرامی داشت. تهاجم دشمن تا بن دندان مسلح و کارگران با لباس زمینی نقش مبارزان جنگ اقتصادی را بازی می کنند.

مظفری با بیان اینکه امروز به دلیل فشار اقتصادی که دشمن به کشور ما وارد می کند، کارگران از نظر معیشتی در شرایط سختی قرار دارند، اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند مطالبات کارگران زیاد نیست، از آنها خودداری کنید.

وی به حضور پرشور و حماسی کارکنان در راهپیمایی روز جود اشاره کرد. این نشان قوی از عشق و ارادت جامعه کارگری به اسلام، نظام، ارزش‌ها و ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است. پیروی از امام بزرگوار، ولی فقیه».

مدیرکل تعاون، کار و تامین اجتماعی “گلستان” با اشاره به شعار سال “تولید، اشتغال دانش بنیان” افزود: “سازمان های”.

خواجه مظفری به افزایش حقوق اشاره کرد و گفت. حقوق کارگران سالانه 15 تا 20 درصد افزایش یافته است و در سال جدید 57 درصد حقوق کارگران افزایش یافته است، آنها این مشکل را نداشتند.

وی تاکید کرد. قرار است با افزایش حقوق کارکنان، کمک های مالیاتی، تامین اجتماعی و غیره به کارفرمایان انجام شود تا کارمندان طعم شیرین افزایش حقوق را بچشند.

انتهای پیام: