اجتماعی

تشکیل موکب “سلیمانی” وزارت رفاه/امکان استفاده از خدمات وزارتخانه در این موکب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار، تامین اجتماعی و امور اجتماعی از تمدید راهپیمایی سلیمانی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش سرگرمی برای همه: محمد چکشیان در این خصوص اظهار داشت. راهپیمایی سلیمانی این وزارتخانه 22 تا 25 دی ماه از ساعت 15 الی 20 در پارک دانش آموزی تهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی راهپیمایی سلیمان وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی ایجاد فرصتی برای ارتباط با مردم و رفع فوری مشکلات آنهاست، افزود: ارتباط مستقیم با مردم یک رویه است، مسئولان وزارتخانه به ویژه خود وزیر». و نمایندگان در این راستا اقداماتی را انجام دادند، در نهم دی ماه در مسجد ابوذر تهران حضور یافتند تا پاسخگوی مردم، رفع نیازهای آنان باشند.

او اضافه کرد. این برنامه در ایام شهادت حضرت زهرا (س) – همزمان با سالروز عروج عروج سردار شهید سلیمانی با عنوان موکب سلیمانی وزارت مردم آغاز شد و باید ماهی یک بار برگزار شود. مساجد تهران.»

چکشیان گفت: فعالیت ها و خدمات تعاونی ها، وزارت کار و تامین اجتماعی به جامعه هدف در موکب سلیمان ارائه می شود، مشکل خود را حضوری مطرح کنید و از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

معاون وزیر تعاون، کار، تامین اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی تصریح کرد.

او اضافه کرد. «متولی این برنامه وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی با همکاری شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و تامین اجتماعی، چکشیان خاطرنشان کرد: تاثیر فضای فرهنگی و دلسوزانه راهپیمایی سلیمانی به ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سردار حاجی برمی گردد. قاسم سلیمانی: با پیروی از راه حاج قاسم سلیمانی که مقام معظم رهبری آن را مظهر تلاش و کار خستگی ناپذیر معرفی کردند، می توانیم خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام: