اجتماعی

زائران برای بازگشت به کشور عجله نکنند/تداوم ارائه خدمات موکب‌های ایرانی بعد از اتمام روز اربعین

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، امید کوثری فر اظهار داشت که در ابتدا برنامه ریزی شده بود تا از شش فرودگاه این کشور برای جابجایی زائران اربعین حسینی به عراق پروازهایی انجام شود. وی گفت ، با این حال ، در سایر فرودگاه های کشور ، جایی که امکان پرواز وجود داشت ، تعداد مسافران افزایش یافت ، امکان پرواز به عراق وجود داشت. فرصتی از سوی برخی ایالت های شمالی مانند گیلان ، مازندران و گلستان داده شد.

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس آخرین مشاهدات انجام شده در خطوط هوایی مشخص و شفاف ، قیمت بلیط هواپیمای نجف بر اساس قیمت مصوب فروخته شد ، افزود: هیچگونه تخلفی از سوی آن ایرلاین ها گزارش نشده است ، افزود: “باید توجه داشت که فرودگاه نجف یک فرودگاه خصوصی است ، پروازهای زیادی را مجاز نمی داند.

کوثری فر از زائران اربعین حسینی خواست زمان بازگشت خود را در اوج سفر انتخاب نکنند ، زیرا این امر مشکلاتی از جمله کمبود پروازها را ایجاد می کند. مطابق برنامه پرواز تنظیم کنید تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی در یک برنامه رادیویی گفت: زائران می توانند چند روز پس از عزیمت اربعین به کشور بازگردند و از این نظر برای بازگشت به کشور عجله ای ندارند. اعتقاد بر این است که موکب های ایرانی سه تا چهار روز پس از پایان اربعین به خدمات رسانی به زائران ادامه خواهند داد.

انتهای پیام: