عمومی

آیا با اعدام سلطان سکه، قیمت آن پایین آمد؟

نه تنها قیمت سکه کاهش نیافته بلکه امروز بیش از هفت میلیون دلار است.
این زوج از سال گذشته بازداشت شده اند ، 32 نفر دیگر نیز بازداشت شده اند ، در بازار پراید محاکمه شده اند و امروز اعدام این زوج در ابتدا برای 6700 دستگاه پراید خریداری شد تا سیستم اقتصادی و غیره مختل شود. منتشر شد: احتمالاً آزاد خواهد شد.
اما سال گذشته که آنها را بردند و به زندان بردند ، آیا نیمی از غرور امروز گران بود؟
حال باید بپرسیم عوامل و عواملی که باعث افزایش غرور در زندان می شود چه کسانی هستند.
با استفاده از سلطان Sekek ، قیمت سکه کنترل نمی شود ، اما دو برابر بیشتر می شود و با استفاده از سلطان پراید ، قیمت پراید 35 میلیون دلار برمی گردد.
این تجربه تاریخی نشان می دهد که یک یا چند مکان کار نمی کند.
کجاست
دلیل یا دلیل اینکه افراد دارای استحکام و حقوق خوب از قبیل مدیرعامل سایپا و دو عضو پارلمان ، در این مورد در سایر سطوح پرونده و در موارد مشابه دیگر ، در این پرونده و پایان کار خود شرکت می کنند ، چیست؟ چه تضمینی وجود دارد که این مسیر مانند گذشته ادامه نیابد ، که متأسفانه به احتمال زیاد ادامه خواهد یافت؟
یک سوال.

مشکل کجاست و چرا هنوز حل نشده است؟
تنها یک دلیل برای این نوع تاریخ وجود دارد و آن عدم هویت شناسنامه ، کالا و خدمات ، عدم شفافیت در مدیریت و کنترل شبکه کالاها و خدمات ، از منبع تأمین تا پایان توزیع است.

اگر شناسه هایی که ذکر کردم هدفمند و شفاف بودند ، سیستم ایجاد و توزیع ثروت در کشور تنظیم و محاسبه می شود و تصادفی نیست که بسیاری از افراد مانند برده ها بمیرند و روز به روز ضعیف تر و ضعیف تر شوند. و در اینجا تعداد بسیار کمی از افراد مانند مارمولک ها از تلاش و اطمینان مردم محروم می شوند و به اربابان مردم تبدیل می شوند؟

بیش از ده سال است که من به تعدادی از مقامات دولتی اعم از دولت و مجلس نوشتم و حتی در یادداشت های خود به آنها اشاره می کنم. آیا ما پول ملی و ملی هستیم و آیا در اقتصاد و در امرار معاش مردم کوچکتر و ضعیف تر هستیم؟

وقتی خداوند در زبان ملکه سرزمین یمن در مورد پادشاهان ، تفاوت بین پادشاهان مادی و پیامبران معنوی و الهی در قرآن صحبت می کند ، می گوید:
وی گفت: “اگر وارد آن شوید ، وارد آن خواهید شد ، و شرمنده خواهید شد و ننگ خواهید شد.”
این پادشاهان می توانند وزیر یا رئیس دولت یا رهبران باشند ، یا می توانند عضو پارلمان و لابی شوند و یا می توانند قضات ارشد قوه قضائیه و تصمیم گیران باشند.
فرقی نمی کند آن پادشاهان چه کسانی باشند.

شغل تحقق تیم و تیمش است که فاسد می شود ، یعنی بردگی اقتصادی ، و آنها هدفمند و آگاه هستند و عمداً در صورت عدم شفافیت به دنبال تأمین منافع خود و منافع تیم خود هستند.
و متأسفانه باید بنویسیم و بگوییم که طی چند دهه گذشته کاملاً شاهد آن بوده ایم و همچنان خواهیم دید که اقدامات این پادشاهان ، سکوت عمدی جریان و حرکت اقتصادی شفاف در کشور ، تولید فساد و ریشه یابی فساد تحقیر و تحقیر می شود. این تبدیل شدن تدریجی مردم ، عزت بود. الاکل یکی از آنهاست.