اقتصادی

قیمت نفت ایران هیچ ارتباطی با قیمت نفت آمریکا ندارد

مدیر امور ملی شرکت ملی نفت ایران (NIOC) گفت: “تأثیر احتمالی قیمت نفت خام ایران هیچ ارتباطی با WWE به عنوان یک سری معاملات نفتی غیر آمریکایی ندارد.”

به گزارش سرگرمی برای همه ، سعید خوشرو ، مدیرعامل شرکت بین المللی نفت ایران ، گفت: تأثیر افت قیمت نفت خام بیش از 55 دلار در بازار آمریکا در 20 آوریل (دوشنبه ، اول اردیبهشت) حدود 3 دلار بود. نفت خام ایران هیچ ارتباطی با WWE به عنوان لیست واردات نفت آمریکا ندارد.

وی با اشاره به مهمترین دلیل ثبت نام ، گفت: مهمترین دلیل پایین آمدن قیمت ، ورود روز استراحت (آخرین روز فروش هر ماه) است ، در حالی که احتمال ارسال و ذخیره آن محدود است.

وی افزود: قیمت نفت خام WTO از زمان شیوع ویروس کرونا و ویروس کرونا در ایالت کانتونگو بود و در 20 آوریل به روز استراحت نزدیک می شود که گزارش های مختلف حاکی از آن است که ذخایر حجامت به سرعت پر می شوند. براساس آخرین آمار ، 72 درصد مخزن تا 10 آوریل به اتمام رسیده است و به نظر می رسد تا ماه گذشته کم نیست.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران (NIOC) می گوید: قیمت نفت خام در تاریخ 20 آوریل با 173.73 دلار افتتاح شد و به طرز چشمگیری تغییر کرده است. “اما ناگهان ، در چهار ساعت گذشته ، قیمت ها ، قیمت ها. به ترتیب 4 دلار ، صفر ، منهای 40 دلار ، و بلافاصله بازار با 37.63 دلار در هر بشکه بسته شد.

گفته می شود Contango در شرایطی قرار دارد که قیمت نفت از آینده پایین تر است و بازتاب بیشتری در بازار دارد.

نحوه فروش حامل های Niemex: فرآورده های نفتی غیر فرار هم در بازار فیزیکی و هم در بازار رخ می دهند. در بازار فیزیکی ، خرید و فروش کالا توسط تولید کنندگان و خریداران نهایی نهایی انجام می شود ، اما فروش بازار محدود به مالکان و مشترکان واقعی نمی باشد. به همین دلیل مقدار نفت خام فروخته شده در بازار فراساحلی به مراتب بیشتر از نفت خام موجود در بازار فیزیکی است.

یکی از تفاوت های معاملات در کالاهای فیزیکی و بورس کالا این است که در بازار کالاهای فیزیکی کالاها معامله می شوند ، اما در بورس اوراق بهادار تجارت می شود. به همین دلایل ، مبادله بازار منجر به حذف فیزیکی نمی شود ، بلکه یک ارز پولی است.

مدیرکل امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران با یادآوری خرید و فروش روزانه WWE خاطرنشان کرد: کل میزان مصرف نفت خام در آمریکا حدود 13 میلیون بشکه در روز است ، اما تنها سوخت WWI در بازار نیماکس 1 میلیارد دلار است. 200 میلیون در روز. و آنها فروختند.

وی با بیان اینکه هر محصول WMX به عنوان 1000 قطعه مواد فله به فروش می رسد ، افزود: بسته به نوع حمل و نقل ، کالاهای مورد نیاز (هم در بازار فیزیکی و هم در بورس اوراق بهادار) حمل و نقل می شود. تضمین شده است به عنوان مثال ، قیمت WB در 20 آوریل قیمت کالاهای تحویل داده شده در ماه مه (دو روز تقویم بعدی) است.

خوشرو افزود: تا امروز (سه شنبه 21 فروردین) مدت فروش در ماه مه پایان می یابد و از 22 آوریل تا 20 اردیبهشت فروش آینده آغاز می شود .وی افزود: کارگزاران بورس کالا تا پایان ساعت معاملاتی تجارت خود را ادامه خواهند داد. تاریخ انقضا گزینه ایجاد قرارداد را دارد. در غیر این صورت ، از آنها خواسته می شود کالاها را به محل ذخیره سازی کوشینگ اوکلاهما ، جایی که در آن انبار و تحویل می شود ، منتقل کنند.

مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران همچنین گفت: این پیشنهاد یک ماه قبل از این رویداد صورت می گیرد. سپس اگر توافق نامه تجارت مه تا 21 آوریل حل و فصل نشود ، پیمانکار باید کالا را یک روز در ماه مه حمل کند و اظهار داشت: “در نتیجه قیمت تجارت در تاریخ خروج واقعی نیست و فروشندگان باید قراردادهای خود را با فروش امضا کنند تا قیمت های پایین تری بفروشند. همه آنها بنابراین آنها مجبور به حمل چمدان نیستند.

وی همچنین با یادآوری اینکه قیمت نفت خام ایرانی و یخی Bwave و نفت خام در دبی و عمان ، افزود: بازار اصلی نفت در ایران و شرق آسیا ، میانگین قیمتی که به نفت خام دبی بستگی دارد عمان است و دیروز بیش از 20 دلار و امروز 17 دلار بسته است. کاسه همچنین قیمت نفت خام ایران در بازار اروپا که توسط Ice Bwave تنظیم و در ماه ژوئن منتشر می شود ، روز گذشته با 25 دلار در سال هر بشکه بسته شد.

خوشرو در پاسخ به این سوال که آیا با تسویه حساب در ماه های آینده می توان قیمت نفت WWE را کاهش داد ، گفت: “این به ضرر بستگی دارد ، اما ویروس کورنا مصرف روغن را به طرز چشمگیری کاهش داده است و این یکی از اصلی ترین دلایلی است که کاهش می یابد.” چربی است

وی همچنین وضعیت بازار نفت در ماه های آینده را “بسیار دشوار” توصیف کرد: “براساس منابع مختلف از جمله بین المللی صادرات نفت (اوپک) و آژانس بین المللی انرژی (آژانس بین المللی انرژی هسته ای) تقاضا برای نفت در ماه های آینده از 10 بشکه افزایش می یابد. 30 میلیون در روز. ” روز نزدیک می شود.

سرانجام ، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: “روغن وحشی سالهاست که با مشکل نگهداری جزئی در کوشینگ و خاموش کردن آن رنج می برد.” ذخیره سازی محدود در شهر کوشینگ ، اوکلاهما ، در زمانی که قیمت ها در مقایسه با سایر انواع نفت خام کم بود. این مشکل فقط تشدید شد تا زمانی که عربستان سعودی در ژانویه سال 2010 قیمت خود را به USci تغییر داد. اکنون این مشکل قدیمی و مشکلات جدید ناشی از ویروس Corona در سمت تقاضا ، برای ایجاد وقایع بی سابقه جمع شده اند.

انتهای پیام