منشا: باور کنید؛ به خدا کرونا ندارم!

به گزارش آژانس خبری آنلاین؛ امروز گودوین منسان یکی از بازیکنان حاضر در جلسه تمرینی سر گلان با گوهر بود اما وی به دستور کادر فنی تمرین نکرد و او این فرصت را به خبرنگاران حاضر در محل تمرین تیم به ویژه اردوی میدانی “شهریار” داد. در مورد اخبار سؤال کنید یک کروناویروس وجود دارد.

مانسا که ظاهراً روحیه خوبی دارد ، گفت: “به خدا ایمان بیاورید ، من کرونا ندارم.”

از مانسا در مورد خواسته هایش برای استقلال سؤال شد و در آن لحظه بهنام برزای با او شوخی جالب کرد که این مصاحبه را مختل کرد و پس از آن او سخنان خود را از سر گرفت و افزود: بهنام برزایی). آنها باید به من پرداخت کنند ، اما هنوز پرداخت نشده است. “مطمئنا من هرگز در مورد پول صحبت نخواهم کرد و باشگاه استقلال و وکیل من در مورد آن صحبت خواهند کرد.”

سوال بعدی منچستر در مورد علی خاتیر معاون سابق ورزش استقلال بود که وی در پاسخ گفت: “اگر بخواهم در مورد علی خاتیر صحبت کنم ، موارد بدی را برای او تعریف خواهم کرد. “من به او احترام می گذارم زیرا من حرفه ای هستم ، اما هرچه او می گوید هیچ ربطی به من ندارد.”

مانسا در پاسخ به آخرین سؤال خبرنگاری كه آیا گل گهر در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر ، گفت: “صد در صد. ما سخت کار می کنیم. ما سعی می کنیم بدن خود را آموزش دهیم. “اکنون گفته می شود که لیگ به تعویق می افتد ، اما امیدوارم بازی ها در اسرع وقت آغاز شود ، زیرا فقط آموزش چیز خوبی نیست.”

256 251: