اجتماعی

اطلاع‌رسانی واکسن کرونا با ارسال پیامک به سرپرست خانوار/پرونده الکترونیک سلامت خود را کامل کنید

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با تأکید بر اینکه فراخوان واکسن “کرونا” به وزارت بهداشت ارسال می شود ، گفت: افرادی که پرونده الکترونیکی سلامت ندارند می توانند به نزدیکترین مرکز بهداشت مراجعه کنند یا مرکز بهداشت برای تشکیل دادخواست

دکتر آفر صادق تبریزی در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی با تکرار اینکه پیام دریافتی در شبکه های مجازی برای دریافت واکسن تاج دروغ است ، گفت: “این یک شوخی است ، چنین پیامی از طرف وزارت بهداشت نیست.” آدرس تبلیغ شده به یک سوابق بهداشتی الکترونیکی مرتبط است که فقط برای پزشکان ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و ارائه دهندگان خدمات بهداشتی در دسترس است ، که پس از ارائه خدمات به مردم ، آن را وارد سرویس می کنند. نام کاربری و رمز ورود به هیچ کس داده نخواهد شد.

او افزود. “تحقیقات بیشتر برای شناسایی عاملان این حادثه و برخورد با آنها در جریان است.

وی با توجه به اولویت سند واکسیناسیون ملی ، در مورد افرادی که قرار است در هفته های آینده واکسینه شوند ، به تبریز گفت. این افراد یا پرونده های الکترونیکی روی سیستم های درجه یک دارند یا ندارند. بیش از 85٪ افراد در حال حاضر سوابق بهداشتی الکترونیکی دارند و از نظر شیوع Covid 19 با آنها تماس گرفته و آزمایش شده اند یا توصیه می شود از بیماری جلوگیری کنند اما افرادی که ثبت نام الکترونیکی بهداشت ندارند ، می توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشتی یا مرکز درمانی محل زندگی خود در مدت زمان کوتاهی (15 دقیقه) برای آن اقدام کنند.

او گفت. “تنها چیزی که برای ثبت پرونده الکترونیکی سلامت مورد نیاز است داشتن کارت ملی است. اگر بیماری زمینه ای دارند ، باید مدارکی را برای اثبات آن به دست آورند تا اطلاعات به طور دقیق ثبت شود.”

او افزود:: از طرف دیگر ، ما سازوکاری را پیگیری خواهیم کرد که طی هفته آینده تکمیل خواهد شد و سپس با ارسال پیام کوتاه به رئیس خانه با نام آدرس خانه ، مردم را در مورد نحوه انجام کار آگاه خواهیم کرد. وزارت بهداشت.

وی به تبریز افزود. “مطمئناً ، بیشتر افراد سوابق بهداشتی الکترونیکی دارند ، و كارمندان بهداشتی در دهكده آنها یا كارمندان بهداشت شهرستان با آنها تماس می گیرند و برای تزریق واكسن به آنها اطلاع می دهند و برای دریافت واكسن تاج به پایگاه داده مناسب مراجعه می كنند. «

او تاکید کرد. “جای نگرانی نیست ، به محض تهیه واکسن ، اقدامات لازم برای تزریق آن بر اساس اولویت سند واکسیناسیون ملی برای کل مردم انجام می شود.”

تبریزی تأکید کرد. تماس به عنوان وسیله ای برای غوطه وری جمعی ، به ویژه در رادیو یا تلویزیون ، برای نشان دادن اینکه کدام گروه سنی برای واکسن درخواست می کند ، در چه زمانی استفاده نمی شود ، سپس پیام ها ، هماهنگی تلفنی توسط بهوارتز یا سرویس بهداشتی انجام می شود.

انتهای پیام: