اجتماعی

حذف کامل نسخ کاغذی از اردیبهشت/ کاهش نارسایی های نسخه الکترونیک

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به روند مطلوب اجرای نسخه الکترونیکی این طرح گفت: “ما امیدواریم که در ماه مه ، طبق قول داده شده توسط وزارت بهداشت با سایر بیمه های درمانی ، نسخه مقاله کامل شود. در کشور برداشته شده و از جزوه دیگری استفاده خواهد شد. “آنچه را که با همکاری وزارت بهداشت دنبال می شود ، مصرف نکنید.

مصطفی سالار در مصاحبه با سرگرمی برای همه وی در مورد آخرین وضعیت برنامه جلوگیری از صدور دفترچه های بیمه درمانی و نسخه های الکترونیکی گفت: “روند خوب است. از مارس سال گذشته اعلام کردیم که در صورت معرفی شخص بیمه شده دیگر کتابچه جدید منتشر نخواهیم کرد. از جزوات کارت ملی خارج شده است. ” یا برای درج جلد دفترچه بیمه وی با پزشک یا مرکز پزشکی تماس بگیرید.

او اضافه کرد. “به این ترتیب ، حق درمان در همان مرکز درمانی جستجو می شود ، و یک شخص می تواند از م institutionsسسات پزشکی با پوشش بیمه استفاده کند.”

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه به طور طبیعی در روزهای اول کمبودهایی از نظر نیاز به اطلاعات ، برای تغییر رژیم قدیمی وجود داشت ، گفت: به شخص ناآگاه “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

سالاری ادامه داد. “امروز وضعیت بسیار بهتر از هفته اول شروع کار است. امیدوارم در ماه مه ، طبق قول داده شده توسط وزارت بهداشت به وزارت بهداشت دیگر ، نسخه کاغذی به طور کامل در کشور حذف شود. “از جزوه دیگری که به دنبال همکاری وزارت بهداشت است استفاده نکنید.

وی خاطرنشان کرد: ثبت تخلفات توسط مراکز درمانی طرف قرارداد بدون دریافت کتابچه از طریق سیستم تلفنی 1420 امکان پذیر است. وی گفت: “البته تعداد مراکز درمانی غیر همکار کمتر از هفته اول برنامه است.” پروژه ای در این مقیاس ، که منبع تغییر اساسی است ، در حال انجام است ، با کاستی های کمتر از آنچه پیش بینی می کنیم.

انتهای پیام: