اجتماعی

تهران منشأ آلودگی کرونا/ ماسک نذر کنید

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت بیماری قلبی عروق کرونا ویروس ، بستری در بیمارستان و مرگ در کشور و استان تهران ، گفت: تهران اکنون برای شهرهای دیگر منبع آلودگی است ، زیرا این یک مقصد مسافرتی است – افرادی که می آیند و به استانها یا شهرهای همجوار می روند. این می تواند شیوع گسترده داشته باشد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، دکتر ایرج حریریچ با اشاره به افزایش تعداد کرونرها اظهار داشت: “اول باید صبور باشیم.” ما از 6 ژوئیه استفاده از ماسک را شروع کردیم. بدون بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، حداقل چهار تا شش هفته طول می کشد تا مرگ و میر کرونا ویروس کاهش یابد. تقریباً در پنج تا هفت روز ، تأثیر پروتکل ها بر تعداد بیماران مشاهده می شود ، در دو تا سه هفته بر تعداد بستری ها بستگی دارد و پس از چهار تا شش هفته ، کاهش مرگ و میر مشاهده می شود. در برخی از مناطق ، جایی که استفاده از ماسک بیشتر است ، ما شاهد کاهش اثر در بیمارستان هستیم. در عین حال ، لازم به ذکر است که ما در مورد ماسک می گوییم که 80٪ از فوم مورد نظر را 95٪ از فوم مورد نظر انتظار داریم.

یک ماسک سوگند درست کنید

او اضافه کرد. “ما ضمن تشکر از مردم برای افزایش استفاده از ماسک ، ما خواستاریم که آنها اقدامات اجتماعی انجام دهند و از دیگران بخواهند از ماسک استفاده کنند.” مردم می توانند سوگند بیعت کنند. برخی خانواده ها نمی توانند همان ماسک های معمولی را تحمل کنند. شخصی که با یارانه زندگی می کند یا حقوق روزانه دریافت می کند ، نمی تواند ماسک به مبلغ 1000 دلار ، 2000 یا 3000 تومان ارائه دهد. حتی ممکن است لباس یا ماشین خیاطی برای تهیه ماسک خانگی نداشته باشند. بنابراین بهترین پیمان درست کردن ماسک سوگند و توزیع آن در مناطق فقیرنشین است.

وزارت سکوت مسئولیت نظارت بر عرضه و توزیع ماسک ها را بر عهده دارد

هارییرچ گفت: در مورد وضعیت بازار ماسک. “لازم به ذکر است که طبق تصمیم ستاد ملی کرونا ، وزارت سکوت وظیفه تهیه ماسک و کنترل توزیع آن را بر عهده دارد.” داروخانه ها هم توسط وزارت بهداشت و هم از طرف وزارت سکوت کنترل می شوند. اخیراً ، هنگامی که کاربرد ماسک ها افزایش یافت ، آشوب هایی رخ داده است. در حالی که تولید گیاهان صنعتی ما افزایش یافته است ، ماسک به عنوان استاندارد تولید می شود. در عین حال ، توصیه می کنیم از ماسک پارچه ای استفاده کنید. استفاده از ماسک پزشکی ضروری نیست.

وی گفت: “در کرونا سه معیار اصلی داریم ، یکی تعداد و تعداد موارد ، یکی تعداد بستری ها و دیگری میزان مرگ و میر است.” تعداد بیماران بستگی به تعداد تست های انجام شده توسط هر کشور دارد. تعداد تختخواب بستگی به تعداد تختخواب موجود در کشور دارد ، اما بهترین تخمین تعداد کشته ها است. در حال حاضر ، تعداد بستری های روزانه تقریباً به 4000 نفر رسیده است. میزان بستری ما 5 نفر در 100000 نفر است. تا زمانی که روند ما به سمت صعود باشد ، شمار تلفات افزایش خواهد یافت.

او به میکسر اضافه کرد. “سرعت مرگ همه ما را غمگین می کند.” در این دوره ، از ابتدای اسفند تاکنون ، به طور متوسط ​​102 کشته داشته ایم. در عین حال ، آمار ازدواج هایی که در این آمار ثبت شده است ، تنها کسانی است که تست تاج مثبت را تجربه کرده اند.

72 میلیون نفر در مناطق اخطار تاج

وی در ادامه گفت: مهمترین مشکل بهداشتی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی در جهان در حال حاضر کورونا است. 26 ایالت این کشور یا قرمز یا هوشیار هستند ؛ فقط 5 ایالت زرد هستند. 72 میلیون نفر در مناطق هوشیار زندگی می کنند.

تهران منبع آلودگی سایر شهرها است

هاریریچ گفت: در مورد وضعیت استان تهران. “متأسفانه شهر تهران دوباره قرمز شد.” نگرانی ها و پیش بینی های وزیر بهداشت واقعیت یافت ، زیرا تهران به شهرهای سرخ پیوست. اکنون تهران برای شهرهای دیگر منبع آلودگی است ، زیرا یک مقصد سفر است. جمعیت روزانه تهران از حدود 800000 تا یک میلیون نفر که به استانها یا شهرهای همسایه می روند ، متفاوت است و این می تواند شیوع گسترده ای داشته باشد.

وی در مورد وضعیت بستری در تهران گفت: “بیمارستان ها در تهران از سر گرفته شده اند که بسیار خطرناک است.” دیروز 710 شریان کرونری را در استان تهران بستری کردیم که ظرفیت بیمارستان امام حسین (ع) تهران است.

هریریچ گفت: نکته مهم این است که در انگلیس تعداد مراجعه کنندگان به انفارکتوس میوکارد 40 درصد کاهش یافته است و این نشان می دهد که افراد اقدام به استفاده نکرده اند ، خطرناک است. در سراسر اروپا ، واکسن ها 25 درصد کاهش یافته اند که به دنبال آن تعدادی از بیماری ها به وجود آمده است. اگرچه برخی مراکز و کلینیک های خصوصی بهداشتی را حفظ نمی کنند ، اما مراکز بهداشتی درمانی روستایی و مراکز بهداشت شهری 100٪ تمیز هستند و ما در آن مراکز به هیچ وجه بیماری قلبی عروق کرونا ویروس را نمی پذیریم. بنابراین ، آنها واکسیناسیون می کنند ، قد و وزن کودکان را اندازه می گیرند تا افراد بتوانند فرزندان خود را واکسینه کنند.

تعداد بستریهای جوان در مقایسه با 4 ماه دو برابر شده است

معاون وزیر بهداشت ادامه داد. “در حال حاضر ، حتی جوانان بین 20 تا 29 سال نیز در بیمارستان بستری هستند.” اگرچه میزان بستری در سالمندان همچنان بالاست ، اما میزان بستری در سالمندان در چهار ماه گذشته دو برابر شده است. ما باید با جوانان و کودکان بسیار مراقب باشیم.

از هر 14 بیمار کرونا ویروس بستری در تهران ، یک نفر درگذشت

هارییرچ در مورد برنامه تلویزیون گفت: “7.5٪ از بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس در استان تهران می میرند.” یعنی یک نفر از 14 نفر می میرد. مرگ و میر 90 درصد بیش از 90 و 10 درصد افراد بین 60 تا 69 سال است. در عین حال ، ما همیشه گفته ایم که تعداد نسل هایی که می توانند این بیماری را کنترل کنند باید از یک نفر کمتر باشد. اگر تعداد نسل یک باشد ، به این معنی است که برای هر بیمار یک بیمار داریم ، اما اگر کمتر از یک نفر باشد ، تعداد بیماران در جامعه کاهش می یابد و در این صورت بستری و مرگ در بیمارستان کاهش می یابد. متأسفانه در تهران ما حتی دو تا 2.5 نسل داشتیم که توانستیم به خط خطرناک برسیم و اکنون نزدیک به 1.2 هستیم.

وی با اشاره به مراسم روز عید قربان و عرفه ، گفت: “امروز نامه رسمی ارسال کردیم و از ما خواست که این مراسم را فقط در شهرهای سفید برگزار کنیم.” می دانیم که نماز مانند نماز برای بعضی از مذاهب از جمله برادران اهل سنت واجب است ، اما من با فروتنی اعلام می کنم که زندگی همه مردم از جمله اهل سنت برای ما مهم است. من از بزرگان رومانی می خواهم که این عید قربان را در نظر بگیرند.

هارییرچ گفت ، در مورد مکانیسم قرنطینه ، حفظ فاصله فیزیکی. “ماسک شرط لازم است ، اما شرط کافی نیست ، باید فاصله را در نظر گرفت.” نشان داده شده است كه كرونا از طريق قطرات تنفسي در تماس مجاور و مجاور منتقل مي شود. لازم به ذکر است که مکالمات 10 دقیقه ای مانند ویروس پخش می شود. در عین حال شواهدی وجود دارد که نشان می دهد ویروس به مدت 8 دقیقه در هوا می ماند و می تواند انتقال یابد. بر این اساس ، ما مناطقی مانند بخش ها را اندازه گیری کردیم و ویروس را در هوا دیدیم. ماسك و فاصله اجتماعي از اهميت بسياري برخوردار است ، اما اگر 30٪ آنها مطابقت نداشته باشند ، اين روند افزايش مي يابد.

او ادامه داد. من به مردم هشدارهای جدی می دهم. در کشور 84 میلیون نفری ، 130 هزار تخت بیمارستان داریم. کشورهایی مانند ترکیه چندین برابر تختخواب بیمارستانی نسبت به ما دارند. این فاجعه تعداد IP در هر 100000 نفر است. اگرچه در برنامه تحول سلامت تعداد تختخوابهای IP 1.5 برابر افزایش داده ایم ، اما هنوز اجازه ندادیم این بیماری از بین برود اما بیمارستانهای ما پر و سایر بیماران برای چندین ماه مراجعه کرده اند.

داروهای کرونا و واکسن ها در دسترس هستند

هارییرچ در مورد سودآوری در کورونا گفت: “اینجا تجارت داشتیم.” کسانی که مواد مخدر را قاچاق می کنند نیز قاچاقچی هستند. کسی که شیر جعلی می نوشد نیز داروی جعلی مصرف می کند. اکنون داروها و واکسن ها کار می کنند. ما به مردم خدمت می کنیم به پزشكان و سوابق معالجه خود اعتماد كنيد كه مي گوييم نيازي به دارو نداريم.

وی در مورد وضعیت مراسم محمد گفت: “ما از همه مردم می خواهیم: معتمدین به جنبش” هر مجلس حسینیه “بپیوندند.” جلسات بی شماری با مسئولان ، واعظان و غیره برگزار شد. ما برای محمد سه هدف داریم. یکی این است که به خوبی مراسم را برگزار کنیم ، دوم این که ما راضی نیستیم که کودک هیأت تب یک درجه داشته باشد و سوم این است که نوع جدیدی از مراسم را داشته باشیم که با رعایت پروتکل ها همراه است.

انتهای پیام: