علمی و پزشکی

استفاده از ماسک در مترو تهران امکان پذیر نیست

آفتاب نیوز:

علیرضا رئیسی در مصاحبه ویدئویی با روزنامه نگاران اظهار داشت: موضوع حمل و نقل عمومی در تهران برای Corona به دلیل آنچه اتفاق می افتد مشکلی برای کرنا نبود و همیشه کمبود تجهیزات وسیله نقلیه موتوری ما فرا می رسید. سیستم موتور باعث افزایش ترافیک و آلودگی می شود ، استفاده از وسایل نقلیه خصوصی خطر انتقال را کاهش می دهد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره انتقاد ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری درباره استفاده اجباری از ماسک در مترو تهران ، گفت: ما باید تعداد ماسک های مورد استفاده در کشور را بشماریم برای مثال تخمین می زند که هر روز 2 میلیون نفر در برج قدم می زنند. روزانه 2 میلیون! زور گذاشتن پیاده ها برای استخدام کسی که ماسکی ندارد بی فایده است.

استفاده از ماسک در مترو تهران امکان پذیر نیست

وی افزود: ما باید تعداد ماسک ها را در این کشور مقایسه کنیم ؛ ایده ما این است که مردم باید از ماسک استفاده کنند ، اما کمک به آنها نیست که چرا ، ایده ما استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیست و اگر چنین است. در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از توصیه های بهداشت استفاده کنید و افراد دارای تاج مجبور به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیستند ، اما منصفانه است که بگوییم استفاده از ماسک در سینمای خانگی قانونی است و افرادی که ماسک نمی پوشند مجاز به ورود به خیابان نیستند. اصلاً

نیاز به نظارت بر بهداشت آب روستایی

رئیسی درباره مسائل بهداشتی در سایر شهرها گفت: “در هر کشوری مشكل لوله و فاضلاب وجود داشته است. نگرانی در مورد مدیریت آب وجود دارد ؛ نظارت و پایش آب و آزمایشات بیوشیمیایی و كیفیت آب. ” گران است و سازمان های واجد شرایط باید برای تأمین خطوط لوله و نظارت بر آن دولت ها تلاش کنند.

پرستاران 89 ساله باید استخدام شوند

وی گفت: “این افراد قرار است آزمون را بگذرانند و انتخاب شوند اما در مورد كرونا ، راه حل توانست به صورت غیر منتخب وارد شود و 89 روز به مرحله اجرا برسد ، اما قبل از 89 روز باید تصمیم بگیریم.” بمان

ارقام ارزشیابی در تهران نسبت به سایر استانها کم است

رئیسی با استناد به اینکه تعداد تهران در مقایسه با استانهای دیگر کم است ، خاطرنشان کرد: بیش از 50 هزار نفر در حال نظارت بر اطلاعات عمومی بودند ، 60 تا 70 درصد از ساکنان تهران در معرض بسیج ملی علیه ولیعه بودند ، در حالی که 80 درصد شهرها آن را می دیدند. این بود

وی افزود: از میان 70 میلیون نفری که نشان داده اند ، یک میلیون نفر برای علائم بودند که از این تعداد 700 هزار نفر رسیده و 8000 نفر در بیمارستان بستری شده اند.

کاری برای از سرگیری کار نیست

وی گفت: “هیچ فشاری برای تنظیم مجدد وجود ندارد و خدمات اضطراری جزئی که از 13 آوریل در این کشور اسکان داده شدند ، دوباره بازگشایی شدند و پروتکل های بهداشتی برای استفاده در معرض خطر بالا اعلام شده است.” دستورالعمل ارسال شد اما این بدان معنا نیست که آنها مجبور به تنظیم مجدد این توابع هستند! ما ابتدا باید در نظر بگیریم که چگونه ساختار مجدد نیروی کار ارزان می تواند در گسترش بیماری تأثیر بگذارد و توانبخشی بیشتری را نیز در نظر بگیرد.

پزشکان همچنین باید در هیئت مدیره سازمان ثبت نام کنند

وی گفت: “متخصصان بهداشت مسئولیت مشکلات بهداشتی ، از جمله از بین رفتن زیستگاه و آسیب به محیط زیست را بر عهده دارند ؛ پزشکان و کلیه کارکنان باید در زمان ما ثبت نام کنند تا پروتکل های بهداشتی ابلاغ شود.” از طرف دیگر ، قوانین بهداشتی تصویب شده برای این مشاغل اطمینان می دهد که افراد در کار خود به پروتکل پایبند هستند.

ویروس کرون از مردگان منتقل نمی شود

رئیسی گفت: “افرادی که با کورو ویروس زندگی می کنند می توانند آن را منتقل کنند زیرا سرفه می کنند و فشار می آورند. احتمال انتقال ویروس از افرادی که می میرند کمتر است ، اما برنامه های درمانی برای کمک به دفن و دفن مردگان ارائه شده است.”

وزیر بهداشت گفت: “سالانه افراد زیادی در اثر نارسایی تنفسی می میرند و یکی از آنها بیماری مزمن تنفسی است که دلیل آن تاجگذاری نیست و می تواند علل دیگری داشته باشد.” بیماری حاد تنفسی درگذشت ، به یک بیماری مزمن تبدیل شده است ، یک علم نیست.